|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() |
Hvilken vinterdress til de minste?Vurdere TTH, Reima eller Isbjørn. Heller mot sistnevnte men er litt usikker.
|
|
|
#2 |
|
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken vinterdress til de minste?Jeg ville valgt ReimaTec. TTH er ganske tung, særlig til så små. Isbjørn sin vinterdress har jeg ingen erfaring med.
|
|
|
#4 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Hvilken vinterdress til de minste?Min erfaring er at de aller minste er såpass lite ute om vinteren, det er snakk om et par timer pr dag maks, og da er ikke slitasjen på dressen den aller største, så Isbjørn hadde jeg ikke brukt penger på før de er i 3-4årsalderen.
|
|
|
#5 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvilken vinterdress til de minste?Isbjørn synes jeg ikke er verd pengene til så små. Jeg synes Reima med isolering i baken er perfekt til de minste. De er ikke like vide i fasongen nå lenger.
|
|
|
|
#6 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Hvilken vinterdress til de minste?Min 13-modell får en arvet dress i vinter, men hadde kjøpt Reima om hun skulle hatt ny. De er ikke så lenge ute og sliter ikke særlig på dressene, så Isbjørn hadde jeg ikke brukt pengene på.
|
|
|
#7 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Hvilken vinterdress til de minste?Mine har hatt Ticket med dobbel glidelås, fleecefôr og forsterkning i baken. Så fornøyd så. Lett og slitesterk dress.
|
|
|
|
#8 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: Hvilken vinterdress til de minste?Så et sted at Didrikssons ble best i test i fjor og i år i testen til Foreldre & Barn? Noen som vet om det stemmer/ hva resultatet ble? |
|
|
|
|
|
#9 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Sv: Hvilken vinterdress til de minste?Jeg har såpass god erfaring med Reimatec, at jeg må anbefale den. Isolering i baken er utrolig smart, og finner du en med dobbel glidelås så er det jo også bra, men uansett så har de glidelås ned til foten, så enkeltpenkelt å ta på. Isbjörn er stive i stoffet så det ville jeg unngått til de er mye større, og lite slitasje er et av de viktige kriteriene. TTH har jeg ikke mye erfaring med.
|
|
|
|
#10 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Hvilken vinterdress til de minste?Jeg ville valgt Reima til ei som er så liten. De er de letteste og mest behagelige for de små.
|
|
|
#11 |
|
Drømmer
|
Sv: Hvilken vinterdress til de minste?
Det kommer nok veldig an på barnehagen hvor mye de er ute. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvilken vinterdress til de minste?Liker best reima til små på grunn av platen i rumpen. Isbjørn er fantastisk men veldig dyre, reima er mer enn god nok. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Hvilken vinterdress til de minste?Isbjørn er for tykk og tung til små barn, synes jeg. Dessuten er det ikke nødvendig å legge så mye penger i en ekstra slitesterk dress i den alderen. De sliter omtrent ikke på tøyet uansett.
|
|
|
#15 |
|
maler
|
Sv: Hvilken vinterdress til de minste?Jeg liker ticket sin babymodell best til de minste. Tykk og god og samtidig lett og ledig. Og polstret i rumpa.
|
|
|
#16 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hvilken vinterdress til de minste?Hadde ikke kjøpt Isbjørn til et så lite barn, nei. Vi har hatt den til femåring, men jeg foretrakk nok reima tec + til ham som han også hadde samtidig. Den var mykere og lettere å få på.
|
|
|
#18 |
|
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken vinterdress til de minste?Reimatec babymodell. Kjøpte Isbjørn til minstemann da han var halvannet år gammel, men byttet den til Reima, fasongen ble helt feil til en så liten unge. Foretrekker modellene med enkel glidelås da de med dobbel er veldig posete. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Det gjør det helt sikkert, men en på halvannet år skal jo også sove, så jeg kan ikke tenke meg det er mange timene per dag.
|
|
|
#20 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
De sliter uansett ikke stort på tøyet sitt i den alderen. Selv om de er veldig fysisk aktive, er de ikke så fysiske i leken og de aller færreste leker voldsomt når de er så små. Tøyet jeg har etter eldste fra den alderen ser nærmest ubrukt ut, lengre opp i alder ser man tydelig at det er (godt) brukt.
|
![]() |
|
|