Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva koster et førerkort i dag?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-05-07, 23:11   #1
Myggstukket
sjelden

Myggstukket sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Hva koster et førerkort i dag?

Siden det er århundrer siden jeg kjørte opp, så regner jeg med prisen for kjøretimer samt alt det andre som følger med, har steget en del.
Jeg syns jeg brukte uhorvelig mye penger, den gang da jeg var 18 år.
Min mann har nemlig denne flotte lappen, og vurderer sterkt å sette igang.

Den gang jeg kjørte opp , var det også noe som het TS-pakken, finnes dette ennå også, eller er alt helt forandret?

I grunnen så tror jeg det skal mye til for å slå summen jeg brukte for å oppnå kjøretillatelse, da jeg var/er en elendig sjåfør.
Kjørelæreren min, vidundelige, tålmodige Asbjørn, fortjener en plass i himmelen.
Jeg gav han en stor bukett røde roser, samt en skikkelig god klem, den dagen jeg endelig var ferdig.

Gammel 24-05-07, 19:31   #2
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva koster et førerkort i dag?

Alt det obligatoriske kommer på ca 12.000. Jeg betalte 960 kr for en dobbeltime.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 20:49   #3
Myggstukket
sjelden

Myggstukket sin avatar

Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Alt det obligatoriske kommer på ca 12.000. Jeg betalte 960 kr for en dobbeltime.

Det høres jo ikke så riv ruskende galt ut. Da kommer det vel bare anpå hvor mange kjøretimer en trenger. Mannen er flink å kjøre bil, så jeg tror ikke dette blir så ille.

Gammel 25-05-07, 08:50   #4
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Nei, også inngår det jo en del kjøring i det obligatoriske.
Lykke til!

Gammel 25-05-07, 08:55   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk lappen i 1999, og betalte da rundt 18.000,- kroner totalt. Da hadde jeg 24 enkle kjøretimer og alt det obligatoriske, en kjøretime koster ca. 330,- kr. Det er nok mye dyrere i dag, siden det er mye mer som er obligatorisk, feks. førstehjelpskurs og diverse.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-07, 09:01   #6
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg fikk lappen i 1999, og betalte da rundt 18.000,- kroner totalt. Da hadde jeg 24 enkle kjøretimer og alt det obligatoriske, en kjøretime koster ca. 330,- kr. Det er nok mye dyrere i dag, siden det er mye mer som er obligatorisk, feks. førstehjelpskurs og diverse.

Førstehjelpskurs er ikke obligatorisk, dessverre. På det trafikkale grunnkurset inngår det førstehjelp, men det er kun helt basic.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:42.