Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Elbil og lading hjemme

Autofil Bilsnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-09-14, 09:13   #18
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Elbil og lading hjemme

Det må nesten ha vært noe galt tror jeg, enten med kabelen, eller strømkontakten hjemme. Man kan sette ned styrken på ladingen for å unngå at sikringen går, og da tar det jo også lenger tid.

Hvor mye kjører dere per dag? Og har dere mulighet til å lade på jobb? Da slipper man å komme med hjem med ganske tomt batteri. I går var første gangen jeg måtte kjøre dieselbil siden jeg kjøpte e-upen. Jeg kunne nok ha klart det med den lille, men det ville vært på håret, og upraktisk å gå tom for strøm siden ungene skulle være hjemme alene.

Hvis det skal være eneste bil ville jeg også ha sjekket ut at det finnes en fornuftig hurtiglademulighet i rimelig nærhet. Det blir omtrent som å fylle bensin, bare at det tar litt lenger tid.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:35.