Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hjelper rynkekremer?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-05-07, 10:45   #15
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelper rynkekremer?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

En viss rolle spiller det kanskje, men jeg tror det er begrenset hva dyre kremer kan gjøre for huden. Hvor fort den "eldes", tror jeg for en stor del er genetisk betinget. Soling spiller nok også inn (sa det notoriske blekansiktet - det er lov å håpe ).

Jeg tror lite på dette med gener og fin/stygg hud. Jeg ser på kvinnene i min familie som er eldre enn meg og som har sverget til ingenting, Spenol eller Nivea, og det ser man. Dessuten var jo solfaktor i dagkremer et ukjent fenomen bare for noen år siden, så der ligger nok litt av grunnen til at de er/var mer rynkete enn oss unge, snertne, bevisste kvinner av i dag er ()

Opprinnelig lagt inn av Elinblu

Pelen: Jeg synes det høres lurt ut å bar bruke dagkremen om sommeren. Jeg sliter med tørr hud, men den blir merkbart mindre tørr på sommerstid, så jeg bruker gjerne den samme kremen morgen og kveld.

Jeg vil gjerne legge til noe her: Bruk dagkrem MED solfaktor om sommeren. Gjerne så mye som faktor 30. Man blir brun uansett! (:erfaren faktor 30-bruker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:39.