Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når nokon ikkje drikk alkohol

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Undre du deg?
Ja 36 17,65%
Nei 168 82,35%
Deltakere: 204. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-09-14, 19:31   #1
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når nokon ikkje drikk alkohol

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Hvis jeg visste alle disse tingene, går jeg ut fra at jeg hadde kjent personen, og da ville jeg nok undret meg litt om han ellers drakk.
Jeg ville nok ikke gått ut fra at han ikke var særlig glad i alkohol, evt. at han var for glad i alkohol og prøvde å trappe ned litt.

Men det trenger da virkelig ikke bety noe av dette. Jeg hadde aldri i livet tenkt at det betydde at noen var FOR glad i alkohol om det var en fest de drakk noe annet? Eller at det sier noe om at personen ikke er glad i alkohol sånn generelt.

Hva med: Har ikke lyst på alkohol akkurat i dag? Litt snev av migrene? Kan fint gå på en fest i blant uten å drikke alkohol? Kan tenke meg en hel haug gode grunner, uten at det på noen som helst måte setter i gang fantasien min om en venn drikker Farris på fest.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-14, 20:03   #2
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg blir så lei av å måtte forklare hvorfor jeg ikke drikker.

Jeg synes veldig sjelden det skjer, at jeg får spørsmål. Jeg velger ofte å ikke drikke, av beleilighetsgrunner. (Skal kjøre hjem, skal tidlig opp, slanker meg, har treningsplaner, har bare ikke lyst på osv.) Jeg kan knapt huske at noen har spurt hvorfor. Eneste er at venner av og til prøver å overtale meg til å ta et glass allikevel.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-14, 20:21   #3
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Eg veit som regel korfor eg ikkje drikk alkohol.

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Nei, ikke i det hele tatt. Jeg er en sånn person som av og til drikker og av og til ikke, og det er ikke noen spesiell grunn til det annet enn at jeg til tider ikke ønsker eller har lyst til å drikke.

Sånn er jeg også. Og om andre velger å ikke drikke, så tenker jeg ikke noe spesielt over det.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:16.