Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når nokon ikkje drikk alkohol

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Undre du deg?
Ja 36 17,65%
Nei 168 82,35%
Deltakere: 204. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-09-14, 23:14   #1
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når nokon ikkje drikk alkohol

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Når eg drar på slike middagar drar eg jo sammen med andre som like konseptet på samme måte som meg. Da vi blei invitert til NOMA i København var ho som skaffa bord tydelig på kven ho inviterte med seg, nettopp av den grunn at en vil dele opplevelsen med nokon som sette det like høgt.

Men eg er litt sprø på det greiene der. Var jo ingen rundt kantinebordet forleden som forsto min strålande entusiasme over at den strenge hovmesteren på La Pergola i Roma hadde funne et bord til oss. To måneder fram i tid.

Jeg hadde jo vært dypt imponert over at du tenkte på å bestille bord to måneder frem i tid.

Gammel 23-09-14, 23:17   #2
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg forstår deg, Tussa.

Til gjengjeld kan jeg avsløre at ingen noensinne bør invitere meg med i fornøyelsespark om de ønsker å ha en hyggelig dag.

Du er den einaste hittil som har forstått entusiasmen

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg hadde jo vært dypt imponert over at du tenkte på å bestille bord to måneder frem i tid.

Mat og reise heng tett sammen. Research, bloggar og tripadvisor. Og Toffen og Skilpadda sine tips. Eg er nesten litt stressa på at det berre er den eine som er i boks men har med ei liste over anbefalinger som ikkje tek bordbestilling.

Gammel 23-09-14, 23:19   #3
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Du er den einaste hittil som har forstått entusiasmen

Mat og reise heng tett sammen. Research, bloggar og tripadvisor. Og Toffen og Skilpadda sine tips. Eg er nesten litt stressa på at det berre er den eine som er i boks men har med ei liste over anbefalinger som ikkje tek bordbestilling.

Restaurantbesøk står sjelden veldig høyt på planleggingslista mi.

Gammel 23-09-14, 23:21   #4
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Restaurantbesøk står sjelden veldig høyt på planleggingslista mi.

Ikke min heller. Å planlegge restaurantbesøk før man reiser er helt fjernt, det samme gjelder å bruke mye penger på mat. Gi meg en pizza under 12 €, og jeg er fornøyd.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-14, 23:18   #5
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er mest misunnelig på at hun faktisk fikk bord.

Da vi i fjor var på ferie med et vennepar, så vi dem nesten kun til middag om kvelden. Vi (jeg og mannen) hadde på forhånd tenkt oss ut en del restauranter vi hadde lyst til å prøve, men det viste seg at de vi feriere med ikke var særlig opptatt av hvilken mat man skulle spise. Der måtte jeg gå flere runder med meg selv. Det var selvsagt hyggelig å treffe dem uansett, det var bare det at jeg i mitt Aspergerish-hode hadde sett for meg noe annet og gledet meg til det. Jeg er ikke alltid like god på å omstille meg, og min restaurant-entusiasme smittet overhodet ikke over på reisefølget.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-14, 23:20   #6
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Da vi i fjor var på ferie med et vennepar, så vi dem nesten kun til middag om kvelden. Vi (jeg og mannen) hadde på forhånd tenkt oss ut en del restauranter vi hadde lyst til å prøve, men det viste seg at de vi feriere med ikke var særlig opptatt av hvilken mat man skulle spise. Der måtte jeg gå flere runder med meg selv. Det var selvsagt hyggelig å treffe dem uansett, det var bare det at jeg i mitt Aspergerish-hode hadde sett for meg noe annet og gledet meg til det. Jeg er ikke alltid like god på å omstille meg, og min restaurant-entusiasme smittet overhodet ikke over på reisefølget.

Ahahaha! Det hadde jeg ikke greid! Middagene mine får du aldri!

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-14, 23:22   #7
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Ahahaha! Det hadde jeg ikke greid! Middagene mine får du aldri!

Jeg ble skuffet. Særlig siden de ofte lot ungene velge restaurant og kvaliteten ble deretter. Men jeg har jo godt av å øve meg på at ting ikke blir som jeg hadde tenkt.

Gammel 23-09-14, 23:25   #8
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg er mest misunnelig på at hun faktisk fikk bord.

Vi kunne ikke reist sammen.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-14, 23:31   #9
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Vi kunne ikke reist sammen.

Jeg har godt av å lære å tilpasse meg. Jeg kunne godt reist med deg, tror jeg. Jeg tror det hadde blitt en utrolig lærerrik og opplevelsesrik ferie.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:41.