Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Å være den som ikke drikker alkohol i drikkende gruppe

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Edru på fest
Jeg har det like gøy som ellers. Ingen forskjell. 39 26,53%
Jeg har det ganske gøy, men litt forskjell er det. 60 40,82%
Jeg føler meg fort litt utenfor. Ikke like gøy. 33 22,45%
Jeg trives ikke med det. 15 10,20%
Deltakere: 147. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-14, 10:29   #11
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å være den som ikke drikker alkohol i drikkende gruppe

Jeg er en sånn som ikke drikker stort. Men klarer meg fint med en eller to øl, eller et par drinker. Av og til kan jeg ta den lengre, men jeg misliker sterkt å bli for brisen. Og hater å være bakfull.
Å ikke drikke ved en sammenkomst er ikke noe problem for meg. Mest for de andre tror jeg. Får fryktelig ofte kommentarer på hvor lite jeg drikker, eller at jeg ikke drikker. Da vi var prøvere over flere år uten å lykkes var det helt pyton å føle at folk fulgte med om jeg drakk eller ikke. For drakk jeg ikke, så kom spørsmålene med en gang. Og folk var liksom helt vulgært åpne på at de fulgte med. Trasig tid det der, og man bør tenke over at det er et personlig valg om man ønsker å drikke mye, øite eller ingenting.

Hvorfor er det så mye mer i teressant om man liker alkohol eller ikke, i forhold til om man liker fisk eller ikke feks?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:19.