|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det innafor å gjøre i ullundertøy?Det er ikke innafor å vandre rundt i ullundertøy når barna har besøk, uansett type ull. En pen/kledd ulltrøye kan gå på overkroppen, men det bør være bukse eller skjørt til. Når det gjelder åpning av dør for semikjente bør man også ha noe mer enn ullundertøy på underkroppen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Hva er det innafor å gjøre i ullundertøy?
Syns du. Jeg syns det er helt ok om folk åpner døren for meg i ullundertøy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Hva er det innafor å gjøre i ullundertøy?
Jeg synes det er veldig innafor å gå rundt i ullundertøy når naboens seksåring er på besøk. Om de synes det er flaut når de blir eldre så kan jeg alltid kle på meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det innafor å gjøre i ullundertøy?Hadde ikke vandret rundt hjemme i ullundertøy om vi hadde besøk altså.
![]() |
#5 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det innafor å gjøre i ullundertøy?Jeg går ikke rundt i ullundertøy hjemme. Vi har det alltid så varmt, at jeg hadde omkommet. Jeg hadde derimot ikke syntes det var rart om noen åpnet døra iført ullundertøy, såfremt det var av Kari Traa typen og ikke tynt og gjennomsiktig. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|