Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

[En slags spinnoff] Kan du handle i joggebukse?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-09-14, 10:15   #101
Linella
Erfaren

Linella sin avatar

Medlem siden: Apr 2012
Linella er litt kulLinella er litt kul
Standard

Sv: [En slags spinnoff] Kan du handle i joggebukse?

Jeg har ingen joggebukser, og handler derfor heller ikke i joggebukse.

Linella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-14, 10:17   #102
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De sarte bør gjerne sette seg ekstra godt til rette før de leser videre, men jeg har altså til og med sprintet inn på butikken i ullstillongs. I kid you not! Jeg har faktisk flere ganger sittet i bilen i bare ullstillongsen når vi har kjørt til hytta på vinteren, og vi hadde glemt å kjøpe brød. Jeg hadde altså på sjokkrosa ullstillongs, vintersko og slengte dunparkasen over. Jeg sjekket lokalnyhetene etterpå, og det stod ingenting om hjerteinfarkt på nærbutikken, så jeg tror det gikk greit.

Gammel 29-09-14, 10:20   #103
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Jepp. Kan gå i nær sagt hva som helst av tulletøy både på sentere og nærbutikk. Usminket og med håret i fatle.

Amen.

Hytte-bergenserene til agenten kommer nok fra andre plasser i by'n ...

Gammel 29-09-14, 10:22   #104
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

De sarte bør gjerne sette seg ekstra godt til rette før de leser videre, men jeg har altså til og med sprintet inn på butikken i ullstillongs. I kid you not! Jeg har faktisk flere ganger sittet i bilen i bare ullstillongsen når vi har kjørt til hytta på vinteren, og vi hadde glemt å kjøpe brød. Jeg hadde altså på sjokkrosa ullstillongs, vintersko og slengte dunparkasen over. Jeg sjekket lokalnyhetene etterpå, og det stod ingenting om hjerteinfarkt på nærbutikken, så jeg tror det gikk greit.

Parkas over teller ikke. Den rekker jo midt på lårene og ingen vet at du ikke har et kort skjørt over ullen.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-14, 10:23   #105
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Parkas over teller ikke. Den rekker jo midt på lårene og ingen vet at du ikke har et kort skjørt over ullen.

Jo, de så det, for jeg lukket selvsagt ikke parkasen. For varmt inne på butikken. Og jeg hadde jo på veldig fint ulltøy, jeg synes de burde få se det.

Gammel 29-09-14, 16:31   #106
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Du er virkelig vill og gal, Niobe!

Gammel 29-09-14, 16:43   #107
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Pffft. Det lukter nesten ingenting i det hele tatt.

Vel. Det kan virkelig diskuteres. Jeg tar jevnlig buss med jenter som kjører den bussen hele dens rute (dvs. fra Ekeberg til Tåsen) etter å ha vært i stallen og flere ganger har jeg gått av og spasert, fordi det lukter så forferdelig at jeg brekker meg. Den søtligråtne lukta av hesteurin er noe av det jævligste som finnes.

Men selvsagt er det jeg som eier problemet. Jeg mener ikke at de jentene skal gå hele veien hjem til Tåsen fra Ekeberg. Jeg mener heller ikke at man ikke skal få lov til å handle på vei hjem fra trening eller stallen heller, men jeg syns godt folk kan være bevisst at deres lukt på virker omgivelsene, det være seg hest, røyk eller parfyme. Lukt er definitivt subjektivt, du misliker parfyme, jeg misliker hest. Det betyr ikke at hest "lukter nesten ikke i det hele tatt" bare for du du syns parfyme er verre.

Jeg går for øvrig av bussen også når det er dønkere der, mennesker som har badet i parfyme, eller har et litt alternativt forhold til personlig hygiene.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-14, 16:59   #108
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hest lukter ikke godt, nei. Og på offentlige transportmidler kan det godt hende at noen blir skikkelig allergiske og gå rett av når hestefolket kommer på.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-14, 17:01   #109
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Klart. På et lukket, lite område er det en annen sak. Men på en stor dagligvarebutikk med masse andre mennesker som alle beveger seg og god aircondition og lufting og i det hele tatt, så går jeg ikke med på at det lukter noe særlig. Ikke sammenlignet med alle andre lukter.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-14, 21:40   #110
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Ja. Kjære vene.

Gammel 29-09-14, 21:44   #111
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Jeg stikker gjerne innom dagligvaren på hjørnet i joggebuksa men skal jeg til sentrum og innom flere butikker skifter jeg. Stort sett.

Gammel 29-09-14, 23:34   #112
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kan handle i alt, unntatt badetøy. På matbutikk vel og merke. Skal jeg på kjøpesenter eller sentrum skifter jeg.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 07:16   #113
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Klart. På et lukket, lite område er det en annen sak. Men på en stor dagligvarebutikk med masse andre mennesker som alle beveger seg og god aircondition og lufting og i det hele tatt, så går jeg ikke med på at det lukter noe særlig. Ikke sammenlignet med alle andre lukter.

Nei, det meste blir jo verre i et lite, lukket, ofte altfor varmt rom. Det var mer din påstand om at man nesten ikke luktet i det hele tatt etter å ha vært i stallen, mens parfyme luktet mye mer jeg ikke var helt enig i. Begge deler lukter, også er det individuelt hva man har mest problem med.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 07:58   #114
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ler av 007s hyttebergensere.

Jeg har ingen slik joggebukse jeg ser for meg at HI snakker om, men jeg kan gå i butikken i treningsklær/maleklær/sløveklær. Men er jeg hjemme, og ikke har det travelt tar jeg helst på vanlige klær.
Eneste gangene jeg kvier meg for å vise meg ute blant folk, og da i hvertfall på nærbutikken i den lille bygda jeg bor i, er rett etter pulsspinn. Og da har det ikke med klærne å gjøre. Mer det at jeg ser ut som jeg holder på å dø.

Gammel 30-09-14, 08:00   #115
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv

Cumulus sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, hva er det egentlig med folk og parfyme? Hvorfor tror folk at vilt fremmede vil lukte på DERES lukt? Jeg brekker meg og får hodepine av parfyme. Spesielt unge jenter er helt ille på mengden... Jeg flytter rundt og rundt på t-banen hver morgen, jeg....

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 09:09   #116
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

Jeg flytter rundt og rundt på t-banen hver morgen, jeg....

Mens du holder deg på nesa og sier pføy, formodentlig?

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 11:44   #117
Aeterna
Nybegynner

Medlem siden: Sep 2014
Hvor: Oslo
Aeterna har et hav av muligheter foran seg
Standard

Det må da gå an for en kjapp tur på butikken. Det skal sies at jeg pleier å stasje meg mer for ordentlige handleturer, men det har nok hendt at jeg har handlet noen småting i både løpetights og joggebukse.

Aeterna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 11:53   #118
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis joggisen er fin så går det greit. Men det jeg bruker hjemme som joggis er ikke videre pent. Jeg skifter alltid til bukse. Treningstøy går når jeg er på vei til eller fra trening.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 12:27   #119
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Ja, heldigvis. Jeg bor i hytteland, så joggebukser, crocks, arbeidsklær, 80-talls klær ("den kan eg bruke på hytt'n" :høylydt bergensdialekt: ), kjole, treningstøy - alt er lov. Bortsett fra bikini, det reagerer folk her på.

Det der (og alt det andre du skriv i dei neste innlegga) er SÅ gjenkjennelig når ein kjem frå Hardanger og heile Kvamskogen skal ned og handle. Avsporing:Min far, som jobba på trelasthandel hadde ein fin: "Eg skal bare ha noen bretter te hyttn".

Gammel 30-09-14, 12:32   #120
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bergensere.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:02.