|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2012
![]() ![]() |
![]() Sv: [En slags spinnoff] Kan du handle i joggebukse?Jeg har ingen joggebukser, og handler derfor heller ikke i joggebukse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: [En slags spinnoff] Kan du handle i joggebukse?De sarte bør gjerne sette seg ekstra godt til rette før de leser videre, men jeg har altså til og med sprintet inn på butikken i ullstillongs.
![]() |
![]() |
#103 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: [En slags spinnoff] Kan du handle i joggebukse?
Amen.
![]() |
#104 |
© All rights reserved
|
Parkas over teller ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Personlig pessimist
|
Jo, de så det, for jeg lukket selvsagt ikke parkasen. For varmt inne på butikken. Og jeg hadde jo på veldig fint ulltøy, jeg synes de burde få se det.
![]() |
![]() |
#106 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [En slags spinnoff] Kan du handle i joggebukse?Du er virkelig vill og gal, Niobe!
![]() |
#107 |
Glamorøs
|
Vel. Det kan virkelig diskuteres. Jeg tar jevnlig buss med jenter som kjører den bussen hele dens rute (dvs. fra Ekeberg til Tåsen) etter å ha vært i stallen og flere ganger har jeg gått av og spasert, fordi det lukter så forferdelig at jeg brekker meg. Den søtligråtne lukta av hesteurin er noe av det jævligste som finnes.
![]() |
#109 |
|
![]() Sv: [En slags spinnoff] Kan du handle i joggebukse?Klart. På et lukket, lite område er det en annen sak. Men på en stor dagligvarebutikk med masse andre mennesker som alle beveger seg og god aircondition og lufting og i det hele tatt, så går jeg ikke med på at det lukter noe særlig. Ikke sammenlignet med alle andre lukter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: [En slags spinnoff] Kan du handle i joggebukse?Ja. Kjære vene.
![]() |
#111 |
nju nja njo
|
![]() Sv: [En slags spinnoff] Kan du handle i joggebukse?Jeg stikker gjerne innom dagligvaren på hjørnet i joggebuksa men skal jeg til sentrum og innom flere butikker skifter jeg. Stort sett.
![]() |
#112 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [En slags spinnoff] Kan du handle i joggebukse?Jeg kan handle i alt, unntatt badetøy.
![]() |
#113 |
Glamorøs
|
Nei, det meste blir jo verre i et lite, lukket, ofte altfor varmt rom. Det var mer din påstand om at man nesten ikke luktet i det hele tatt etter å ha vært i stallen, mens parfyme luktet mye mer jeg ikke var helt enig i. Begge deler lukter, også er det individuelt hva man har mest problem med.
![]() |
#114 |
Guardian of the galaxy
|
![]() |
#115 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [En slags spinnoff] Kan du handle i joggebukse?Ja, hva er det egentlig med folk og parfyme? Hvorfor tror folk at vilt fremmede vil lukte på DERES lukt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2014
Hvor: Oslo
![]() |
![]() Sv: [En slags spinnoff] Kan du handle i joggebukse?Det må da gå an for en kjapp tur på butikken. Det skal sies at jeg pleier å stasje meg mer for ordentlige handleturer, men det har nok hendt at jeg har handlet noen småting i både løpetights og joggebukse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: [En slags spinnoff] Kan du handle i joggebukse?Hvis joggisen er fin så går det greit. Men det jeg bruker hjemme som joggis er ikke videre pent. Jeg skifter alltid til bukse. Treningstøy går når jeg er på vei til eller fra trening. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Det der (og alt det andre du skriv i dei neste innlegga) er SÅ gjenkjennelig når ein kjem frå Hardanger og heile Kvamskogen skal ned og handle. Avsporing:Min far, som jobba på trelasthandel hadde ein fin: "Eg skal bare ha noen bretter te hyttn".
![]() |
|
|