|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har totalt ignorert alt om iPad. Trenger crash courseMannen ser tv på den mens han vasker opp, og ungene se mye på nrksuper-appen7
![]() |
#43 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Har totalt ignorert alt om iPad. Trenger crash courseJeg har knapt brukt macen min etter st jeg fikk padden (jeg har jobb-pc jeg bruker utenom). Synes padda er en genial dings. Ser filmer (netflix), surfer (er på padda nå), wordfeud osv osv.
![]() |
#44 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Har totalt ignorert alt om iPad. Trenger crash courseJeg elsker IPaden min og bruker nesten bare den. IPhonen er for liten, og ja jeg bruker briller for både + og -.
![]() |
#45 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Har totalt ignorert alt om iPad. Trenger crash courseJeg har en ipad fordi jeg fikk en (faren min fikk en ekstra). Barna bruker den mest. Jeg foretrekker helt klart en pc siden den er lettere å skrive på.
![]() |
#47 |
Epikur
|
![]() Sv: Har totalt ignorert alt om iPad. Trenger crash courseVi er glad i iPaden. Ungene bruker den masse til å se film og TV, til spill og diverse. Jeg liker å se film og TV på den, bruker den til oppskrifter, jeg abonnerer på magasiner og bruker den til å lese blader, jeg har Kindle -app på den så jeg kan kjøpe strikkeoppskriftsbøker, hagebøker og andre bøker der det er fint å kunne se bilder.
![]() |
#48 |
Textrovert
|
![]() Sv: Har totalt ignorert alt om iPad. Trenger crash courseTakk for innspill, folkens!
![]() |
#50 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2012
![]() ![]() |
![]() Sv: Har totalt ignorert alt om iPad. Trenger crash course.Jeg har en iPad, men bruker den sjelden. Jeg foretrekker definitivt laptopen til det meste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Har totalt ignorert alt om iPad. Trenger crash courseVi er fire familemedlemmer. Og har tre pad' er. Vi mangler dermed én.
![]() |
#52 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Har totalt ignorert alt om iPad. Trenger crash course
Jeg har et sånt tastatur men jeg får det ikke til å funke. Jeg er så lite flink med sånt.
![]() |
#53 |
Glamorøs
|
Hva er det du ikke får til? Skru på bluetooth på både tastatur og ipad, trykk på knappen på siden av tastaturet også søker de etter hverandre.
![]() |
#54 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Har totalt ignorert alt om iPad. Trenger crash courseOg vær inne på Innstillinger - Bluetooth når du skal koble dem sammen.
![]() |
#55 |
Kidding, right?
|
Signerer. Jeg har tre (!) padder, og de stort sett ligger ved siden av sengen eller fylles opp med filmer før reiser. Selv med Logitec tastaturcover så blir skrivingen for treig for utålmodige meg, så MacBook Air'en er stort sett alltid førstevalget.
![]() |
![]() |
#56 |
Tittel og tittel....
|
![]() |
#57 |
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2014
Hvor: Oslo
![]() |
![]() Sv: Har totalt ignorert alt om iPad. Trenger crash courseJeg fikk en iPad av samboeren for et par år tilbake. Var litt gjevt i starten, men følte fort at det ble en litt unødvendig mellomting mellom iPhone og laptoppen. Når jeg skal skrive og surfe liker best å ha tastatur med knapper, så da ble fort laptoppen førstevalget. Nå har jeg derimot oppdaget at iPaden fungerer bra til å lese bøker på. Dette er stort sett det eneste jeg bruker den til, men jeg synes faktisk det er verdt å ha den kun for det. Jeg har hatt perioder der jeg ikke har hatt tid til/tatt meg tid til å lese, og mye av grunnen er at jeg ikke har hatt bøker lett for hånden. Nå er det bare å kjøpe og laste ned nye bøker rett på iPaden, og jeg leser derfor mye mer enn tidligere. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|