Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Har totalt ignorert alt om iPad. Trenger crash course

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-14, 15:19   #41
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har totalt ignorert alt om iPad. Trenger crash course

Mannen ser tv på den mens han vasker opp, og ungene se mye på nrksuper-appen7

Jeg... bruker den nesten aldri

Gammel 28-09-14, 15:37   #42
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har tastatur til min iPad. Det funker brillefint.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-14, 23:17   #43
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har knapt brukt macen min etter st jeg fikk padden (jeg har jobb-pc jeg bruker utenom). Synes padda er en genial dings. Ser filmer (netflix), surfer (er på padda nå), wordfeud osv osv.

Gammel 28-09-14, 23:24   #44
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg elsker IPaden min og bruker nesten bare den. IPhonen er for liten, og ja jeg bruker briller for både + og -.
Perfekt til strikke og hekleoppskriftet.

Gammel 28-09-14, 23:42   #45
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har en ipad fordi jeg fikk en (faren min fikk en ekstra). Barna bruker den mest. Jeg foretrekker helt klart en pc siden den er lettere å skrive på.

Gammel 28-09-14, 23:42   #46
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg har tastatur til min iPad. Det funker brillefint.

Hva slags?

Gammel 29-09-14, 09:46   #47
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi er glad i iPaden. Ungene bruker den masse til å se film og TV, til spill og diverse. Jeg liker å se film og TV på den, bruker den til oppskrifter, jeg abonnerer på magasiner og bruker den til å lese blader, jeg har Kindle -app på den så jeg kan kjøpe strikkeoppskriftsbøker, hagebøker og andre bøker der det er fint å kunne se bilder.

Ellers bruker jeg Kindle, telefon og laptop. Modern times, altså.

Gammel 29-09-14, 10:02   #48
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk for innspill, folkens!

Mye av det jeg ser dere bruker iPad til, er ting som er irrelevante for meg, egentlig. Så jeg har landet på at jeg ikke trenger en. Jeg er heller ikke noe gadget freak, så det gjør meg ingenting å stå over. Inntil videre, i alle fall.

Jeg vurderte nemlig iPad som bursdagsgave til meg selv, men nå tror jeg at jeg skal kjøpe meg sykkel i stedet.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-14, 11:35   #49
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Hva slags?

Logitech. Da blir det som en liten laptop, egentlig.

Gammel 29-09-14, 11:37   #50
Linella
Erfaren

Linella sin avatar

Medlem siden: Apr 2012
Linella er litt kulLinella er litt kul
Standard

Sv: Har totalt ignorert alt om iPad. Trenger crash course.

Jeg har en iPad, men bruker den sjelden. Jeg foretrekker definitivt laptopen til det meste.

Høres ut som en god plan med sykkel heller enn iPad.

Linella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-14, 12:32   #51
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Vi er fire familemedlemmer. Og har tre pad' er. Vi mangler dermed én.

Gammel 29-09-14, 15:14   #52
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Logitech. Da blir det som en liten laptop, egentlig.

Jeg har et sånt tastatur men jeg får det ikke til å funke. Jeg er så lite flink med sånt.

Gammel 29-09-14, 15:20   #53
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg har et sånt tastatur men jeg får det ikke til å funke. Jeg er så lite flink med sånt.

Hva er det du ikke får til? Skru på bluetooth på både tastatur og ipad, trykk på knappen på siden av tastaturet også søker de etter hverandre.

Gammel 29-09-14, 16:45   #54
Molly

Molly sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Og vær inne på Innstillinger - Bluetooth når du skal koble dem sammen.

Gammel 29-09-14, 17:16   #55
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Vi har iPad, og jeg bruker den så godt som aldri (nesten utelukkende på reiser). Men det er fordi omtrent all databruken min involverer mye skriving, og jeg misliker å skrive mye på iPad. I de aller fleste situasjoner dekker iPhone + laptop alle behovene mine.

Signerer. Jeg har tre (!) padder, og de stort sett ligger ved siden av sengen eller fylles opp med filmer før reiser. Selv med Logitec tastaturcover så blir skrivingen for treig for utålmodige meg, så MacBook Air'en er stort sett alltid førstevalget.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-14, 19:10   #56
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Hva er det du ikke får til? Skru på bluetooth på både tastatur og ipad, trykk på knappen på siden av tastaturet også søker de etter hverandre.

Jeg fikk dem ikke til å koble seg sammen. Får prøve igjen, må bare få ladet opp ipaden.

Gammel 30-09-14, 10:45   #57
Aeterna
Nybegynner

Medlem siden: Sep 2014
Aeterna har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg fikk en iPad av samboeren for et par år tilbake. Var litt gjevt i starten, men følte fort at det ble en litt unødvendig mellomting mellom iPhone og laptoppen. Når jeg skal skrive og surfe liker best å ha tastatur med knapper, så da ble fort laptoppen førstevalget. Nå har jeg derimot oppdaget at iPaden fungerer bra til å lese bøker på. Dette er stort sett det eneste jeg bruker den til, men jeg synes faktisk det er verdt å ha den kun for det. Jeg har hatt perioder der jeg ikke har hatt tid til/tatt meg tid til å lese, og mye av grunnen er at jeg ikke har hatt bøker lett for hånden. Nå er det bare å kjøpe og laste ned nye bøker rett på iPaden, og jeg leser derfor mye mer enn tidligere.

Aeterna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:54.