|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#63 |
|
flisespikker
|
Sv: Steker du vafler under kjøkkenvifta?Nei. Nå steker jeg aldri vafler heller, for vi har ikke vaffeljern lenger, men da vi hadde, lot jeg jernet stå på benken.
|
|
|
#64 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Steker du vafler under kjøkkenvifta?Ja, nesten! Ledningen når ikke helt bort. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Fortynnet
|
Sv: Steker du vafler under kjøkkenvifta?Lager ganske sjelden vafler, så rutinene er ikke så spikret. Jeg syns egentlig ikke vaffelsteking lukter så veldig godt, så kanskje jeg skal begynne med å steke under kjøkkenvifta. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Steker du vafler under kjøkkenvifta?Nei, vaffelstekelukt er jo nydelig! |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Steker du vafler under kjøkkenvifta?Nei, det har jeg aldri tenkt på.
|
|
|
#73 |
|
Englemamma
Medlem siden: Feb 2012
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Steker du vafler under kjøkkenvifta?Ja!
|
|
|
#75 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Steker du vafler under kjøkkenvifta?Ja, men det er fordi det passer med plass og ledning. Det er sjelden jeg steker hjemme da. Jeg lever med vaffellukt og -steiking på jobb, og har enda ikke klart å bli lei. Går det an å ikke like vafler altså?
|
|
|
#76 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Steker du vafler under kjøkkenvifta?
Jeg liker ikke lukten så godt nei, og siden vi har et veldig åpent hus, så sprer lukten seg over alt. Og mulig jeg er ekstremt dårlig på vaffelsteking, men det blir jo en del os? Men for all del, jeg tror vi har vafler hjemme ca 1 gang i halvåret, så det er jo ikke et kjempestort problem.
|
|
|
|
#77 |
|
Eklektisk
|
Sv: Steker du vafler under kjøkkenvifta?Jeg har vaffeljernet stående nær et vindu, så kanskje jeg burde flytte det til den andre kjøkkenbenken nær vifta. Vi får se. Ikke hvert kvartal jeg steker vafler. Men nå fikk jeg lyst på. |
|
|
|
|
|
#78 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Steker du vafler under kjøkkenvifta?Nei. |
|
|
|
|
|
#79 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Steker du vafler under kjøkkenvifta?
|
|
|
#80 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2014
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Steker du vafler under kjøkkenvifta?Ja! Nystekte vafler lukter godt, men ikke i form av os som setter seg i tøy, møbler etc. |
|
|
|
![]() |
|
|