Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Ikke-ungdomsaktige klær til jente str. 134?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-10-14, 11:56   #21
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ikke-ungdomsaktige klær til jente str. 134?

Takk for alle tips!

Indiska skulle hatt barneklær, tenker jeg nå. Det hadde vært riktige farger og riktig pris.

Jeg kikker for øvrig spesifikt etter en tunika/kort hverdagskjole med petrol i mønsteret.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-14, 11:57   #22
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

H&M har jo også noe. Jeg synes denne er fin: http://www.hm.com/no/product/40553?article=40553-A

Ikke verst, men for lys i bunnfargen - og så er lavt liv like påfallende ukledelig på henne som på meg, er jeg redd.

Gammel 01-10-14, 11:58   #23
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Ikke verst, men for lys i bunnfargen - og så er lavt liv like påfallende ukledelig på henne som på meg, er jeg redd.

Litt usikker på det lave livet, ja. Jeg vurderer nemlig å prøve den selv.

Gammel 01-10-14, 11:58   #24
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Litt usikker på det lave livet, ja. Jeg vurderer nemlig å prøve den selv.

Det gjør jeg rett som det er med klær fra den avdelingen også, ja.

Gammel 01-10-14, 11:59   #25
Simone
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Eg syns det særlig er pynteklær/kjolar som er probelemet når jentene kjem over str 128. Alt blir så voksent og sexy! Etter mykje leiting har eg funne ut at WOW har ein del som er ok, samt Name-it og merket Claire.dk på BareBarn-butikkane. Men Name-it og Claire går berre opp til str 152. Tiåringen min er høg for alderen og har såvidt begynt å bruke litt i 158 no og då er det plutselig berre WOW som gjelder...
Eg såg denne på WOW i går og kjøpte den sidan eg tippar at det er einaste muligheiten eg kjem til å få til å finne noko som kan brukast som juleklær til ho:

Vanligvis ventar eg til litt nærmare jul med sånt, men i fjor var det eit mareritt å finne noko. Var berre sexy toppar og hettegenseraktige kjolar å oppdrive!

Gammel 01-10-14, 12:00   #26
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det gjør jeg rett som det er med klær fra den avdelingen også, ja.

Hehe, jeg har vel klær fra de fleste barneavdelingene i området.

Gammel 01-10-14, 12:00   #27
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Fin kjole!

Ja, det er en annen sak - den litt sporty stilen er heller ikke vårt bord. Og så har man jo Monsoon, men det blir ofte litt for pynta igjen.

Gammel 01-10-14, 12:02   #28
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Don't get me started på olabuksene. Slim og super skinny over hele fjøla, og hun får dem knapt over leggene uten hjelp.

De har jo en som heter "loose"? Strikk i livet og nederst i leggen og baggy i hele lengden?

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-14, 12:02   #29
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min datter bruker samme størrelse, og føler at hun er i himmelen klesmessig. Dagens "storbarnmote" som egentlig er litt tøytete voksenklær passer henne perfekt. Jeg svelger kameler etter beste evne.

Jeg synes faktisk at Wow er hakket mindre ille enn f.eks. Lindex, men de er relativt smale i modellen.

Gammel 01-10-14, 12:08   #30
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Vi handler mye på WOW, KappAhl og noe på Cubus.

Gammel 01-10-14, 12:09   #31
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

De har jo en som heter "loose"? Strikk i livet og nederst i leggen og baggy i hele lengden?

Ja, men baggy vil hun ikke ha. (Og vi har vel ikke prøvd på Lindex, egentlig, bare på HM og Cubus - altfor lavt liv og altfor trange bein. Akkurat som for meg, enda så ulike vi ellers er i kroppen.)

Gammel 01-10-14, 12:14   #32
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Geggamoja! http://www.geggamoja.com/se/webshop/klanningar.html

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-14, 12:14   #33
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Ja, hva er det med så lave liv på bukser? Det er jo både upraktisk og til dels ukledelig på de fleste.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-14, 12:31   #34
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Skulle til å si Geggamoja-flotte klær i fine farger og god kvalitet. Bruker å slå til når det er salg. Plaggene er romslige og varer leeenge. Den svenske nettbutikken som Teflona linker til yter god sendeservice forresten

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-14, 12:34   #35
Simone

Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Eg syns det er mange ok kvardagstunikaer og kjolar i str 134 her:
http://no.nameit.com/kids/overdeler/...%20Y%20-%20134

Gammel 01-10-14, 12:40   #36
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Forslag:

http://www.ellos.no/ellos-kids/kjole...&selArt=406365

http://www.ellos.no/me-too-kids/kjol...&selArt=360428
(litt dyr, og kanskje litt feil i "skjørtet")

http://www.ellos.no/ellos-kids/kjole...&selArt=406201

http://www.ellos.no/ellos-kids/kjole...&selArt=406197

Gammel 01-10-14, 12:45   #37
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Simone, her.

Eg syns det er mange ok kvardagstunikaer og kjolar i str 134 her:
http://no.nameit.com/kids/overdeler/...%20Y%20-%20134

Ja, denne var fin - og vil passe godt til den nye buksa i petrolfarge:

Gammel 01-10-14, 12:52   #38
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Vil slå et slag for en jeg kjenner som syr flotte klær på bestilling. Sjekk ut Mad by HAY:

https://www.facebook.com/madByHAY?fref=ts

http://madbyhay.no/

Sist redigert av Pelle : 01-10-14 kl 13:00.
Pelle er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-10-14, 13:00   #39
Novla

Novla sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Vil slå et slag for en jeg kjenner som syr flotte klær. Sjekk ut Mad by HAY:

https://www.facebook.com/madByHAY?fref=ts

http://madbyhay.no/

Tiltredes!

Jeg har flere plagg derfra til eldstemann - kjempeflotte! Og hun har masse morsomt stoff å velge mellom, sånn at du kan få sydd noe etter ønske om du ikke finner noe blant de ferdige tingene.

Gammel 01-10-14, 13:01   #40
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Desigual?

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:40.