Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Kjøpe bil fra 2006?

Autofil Bilsnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-14, 11:13   #17
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøpe bil fra 2006?

Opprinnelig lagt inn av Lilletrille, her.

Jeg tror jeg hadde vært mer redd for at den har stått ubrukt mye enn for selve alderen. Alderen er jo gjerne en pekepinn på hvor mye slitasje delene har vært utsatt for, men hvis kjørelengden ikke matcher alder, så vil dere nok kunne drøye en del vanlig vedlikehold.

Svigers hadde en bil som knapt ble brukt. Der husker jeg at bremsene rustet/satte seg fast, og det var også flere andre problemer som var knyttet til at den ble for lite brukt. Spør google eller en bilkyndig nær deg om det, før du evnt kjøper!

Er det at den står ubrukt over lenger tid som er problematisk, eller er det at den kjøres korte strekninger? Jeg skal undersøke kilometerstanden, men jeg tror bilen brukes 1-4 ganger i måneden, hvis jeg skal tippe. Og da noen ytterst få kilometer.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:28.