|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tankefull
|
![]() Kasser til lego i expedit-hylle?Noen som vet om en måte å oppbevare stoooore mengder lego i en expendit-hylle? Nå har vi pappkasser dekket med tøy, men de blir så flimsete av vekten. De må tåle å bli dradd ut og inn, og ikke ha hull så legoen faller ut.
![]() |
#6 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Kasser til lego i expedit-hylle?Vi har hatt Lego/Duplo i våre Branäs-kurver i 9 år nå. De er utrolig holdbare.
![]() |
![]() |
#8 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Kasser til lego i expedit-hylle?
Ah, selvfølgelig. :klaskepanne: Vi har foreløpig bare Duplo i våre, smålego bor i plastkasser á la Samla som står i skuffer.
![]() |
![]() |
#9 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kasser til lego i expedit-hylle?Vi har Dröna. Fungerer supert. Den er tett hele veien opp, i motsetning til de fleste andre kurvene som passer til Expedit/Kallax, så den kan fylles helt full om man vil og trenger ikke tenke på at det kan tyte ut av håndtaket.
![]() |
#10 |
Tankefull
|
![]() Sv: Kasser til lego i expedit-hylle?Det er Drøna vi har hatt til nå. Men man må kanskje belage seg på å bytte de ut etter to tre år da? Mine er utslitte.
![]() |
#11 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Kasser til lego i expedit-hylle?
Vi bruker Lekman til smålego, men putter hele legoteppet oppi.
![]() |
#12 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kasser til lego i expedit-hylle?Vi har ikke hatt Dröna så lenge, så jeg kan ikke uttale meg så mye om varighet. Jeg tenker at de er så praktiske, og billige, at jeg heller bytter dem ut innimellom.
![]() |
|
|