Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Flott og lekker uten å være vulgær eller over the top?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-14, 17:11   #61
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flott og lekker uten å være vulgær eller over the top?

Jeg har for øvrig lest D2, og lært at den første kjolen er twee, ikke pikeaktig.

:treig:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-14, 19:31   #62
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Sånne draperte er også ganske fine:

Jeg synes du skal heve skjørtekanten din en del. Lange, smekre ben, vettu!

Nemlig! Jeg hadde sikkert gått rundt bare med overdel om jeg hadde hatt dine bein.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-14, 23:46   #63
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Erfaringsmessig av de bildebevisene du har vist av "kokos pynter seg" så ser du drop dead gorgeous ut i pyntet versjon. Føl deg vel er evig mantra. Du har evnen i deg! *lite til hjelp"

Gammel 07-10-14, 00:46   #64
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Erfaringsmessig av de bildebevisene du har vist av "kokos pynter seg" så ser du drop dead gorgeous ut i pyntet versjon. Føl deg vel er evig mantra. Du har evnen i deg! *lite til hjelp"

Takk, snille che!

Ja, føl deg vel er et slags mantra her også, men tenker det er greit å utfordre seg selv litt samtidig, så blir en balansegang.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 01:08   #65
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Bare for å ha det sagt er det ikke noen naturlov som tilsier at damer med litt pupp må kle seg i burka for å ikke være vulgær, altså.

Vulgær er Anna Nicole Smith, synlige brystvorter OG synlig trusekant, litt for trangt og blonder, paljetter, rysjer, fjær, strass og frynser i kombinasjon. Man skal vel ikke disse dem som våger å være litt sexy, vel?

Høye, slanke damer som deg kan gå med det aller meste, inkl søplesekk, og alt ser bra ut. Jeg tenker gjerne slik at jeg understreker en ting av gangen. Enten ben eller utringning, enten armer eller skuldre, osv. Jeg har en helt annen kropp enn hva du har, da.

Må bare nikke. Jeg leste de første innleggene i tråden og ble for provosert til å svare men er sikkert hårsår på dette. Store pupper er definitivt vulgært leser jeg mellom linjene.

Sist redigert av Lisa : 07-10-14 kl 01:17.
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 01:26   #66
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syntes ikke den røde kjolen var vulgær i det heletatt. Jeg syntes man må vise for mye ben OG for mye kløft samtidig for at det skal tippe fullstendig. Evt vise altfor mye kløft eller ben.....

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 08:41   #67
Nada
Svada

Nada sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Nada er populærNada er populærNada er populærNada er populærNada er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg syntes ikke den røde kjolen var vulgær i det heletatt. Jeg syntes man må vise for mye ben OG for mye kløft samtidig for at det skal tippe fullstendig. Evt vise altfor mye kløft eller ben.....

Enig!
Man kan godt vise enten kløft eller ben, men ikke begge deler. (Og jeg finner ikke den røde kjolen på asos, ønsker meg den som julekjole! Noen som har en lenke?)

Gammel 07-10-14, 10:00   #68
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Må bare nikke. Jeg leste de første innleggene i tråden og ble for provosert til å svare men er sikkert hårsår på dette. Store pupper er definitivt vulgært leser jeg mellom linjene.

Oj, beklager det, det var virkelig ikke ment sårende. Jeg tenkte meg ikke om. Jeg mener ikke at store pupper = vulgært, men som Candy skriver over her er det noen føringer for hva som går best av klær til en som har store pupper vs en som har små pupper.

minibolle mai 2012
Gammel 07-10-14, 10:07   #69
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dersom man kjører kort-kort skjørt (kortere enn de kjolene Mave har vist eksempler på), utringet rygg og utringet front kan man lett nærme seg vulgær. Men dersom man gjør en eller to ting med litt finesse så er man mye nærmere voksen sexy, som er noe man nesten må venne seg til å være. Hadde jeg hatt dine eller Mave sine ben og rygg tror jeg at jeg hadde gått med kort skjørt (midt på låret omtrent) og utringet rygg, og heller latt fronten være litt mer dekkende, men ikke helt nonne heller. Og så øve seg på å gå i sånt. Man trenger ikke gå helt rød paljettkjole med en gang, ta det steg for steg.

Det handler om å finne det som er finest som som man er mest fornøyd med på kroppen og fremheve det. Jeg har lange og muskuløse ben og en solid bakende, og går dermed gjerne i kjoler som fremhever akkurat det, for jeg har nemlig lest på internettet at store romper er fint og tok det til meg med hele meg. Det betyr ikke at jeg gjerne skulle hatt en rygg som Mave eller pupper som HV, men det har jeg nå engang ikke, og må lære meg å leve fint med.

Gammel 07-10-14, 16:46   #70
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Jeg mener på ingen måte at store pupper er vulgært, det står ingenting mellom linjene mine. Store pupper er snasent og sexy, men ikke sammen med utringning til navelen.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-14, 13:53   #71
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Fin eller ikke?

Den går litt ned i ryggen, men ikke plunging liksom.

minibolle mai 2012
Gammel 08-10-14, 13:55   #72
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fin!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-14, 13:55   #73
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke fin fasong. Hvorfor ikke vise den fine midjen din?

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-14, 13:56   #74
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Dere ass.

minibolle mai 2012
Gammel 08-10-14, 13:56   #75
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes fasongen er lekker, altså. Henslengt sexy, lissom. Sotede øyne, sånn halvtilfeldig håroppsett og noe fint bling i ørene, så er det i hvertfall i min bok svært innafor.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-14, 13:57   #76
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Fin og veldig in akkurat nå.

Gammel 08-10-14, 13:58   #77
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg synes fasongen er lekker, altså. Henslengt sexy, lissom. Sotede øyne, sånn halvtilfeldig håroppsett og noe fint bling i ørene, så er det i hvertfall i min bok svært innafor.

Ja, det er ikke feil, altså, det er ikke det jeg mener. (Jeg så for øvrig denne "konflikten" komme, og innser at jeg er svært forutsigbar på denne fronten. )

Gammel 08-10-14, 14:01   #78
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Hehe, jeg er litt enige med begge, for jeg synes både midjekjoler og slike kjoler er fine. Fordelen med slike kjoler er at jeg ikke trenger å holde inn magen hele kvelden. :smart:

minibolle mai 2012
Gammel 08-10-14, 14:03   #79
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Det er nok noe med at jeg med mine brede hofter synes jeg ser helt forferdelig ut i alt som mangler midje, men det er jo ikke situasjonen for deg.

Gammel 08-10-14, 14:06   #80
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes den var kjempefin! Og jeg synes sånne kjoler fungerer best på de som er litt smale, og ikke skjuler så mye under den posete delen. Den skal jo være løs. Og så må man være litt høy, jeg er for lav til sånne kjoler.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:49.