Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva gjør du mellom middag og leggetid?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hva fyller dere en tom ettermiddag med
Leser 8 11,11%
Husarbeid 16 22,22%
Ser TV 15 20,83%
Har sex 18 25,00%
Noe kjempespennende som du ikke kommer på selv 15 20,83%
Deltakere: 72. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-14, 23:25   #11
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør du mellom middag og leggetid?

Seks timer! Dere lever helt andre liv enn meg. Her går det i ett alltid, skulle det være noen ledige minutter på kvelden kunne jeg tenkt meg å gå en tur eller sitte litt ute i mørket med en tent lykt. Begge deler for å lytte til stjernene og kjenne vinden.

Med et barn som må kjempes* i seng blir klokka fort 21 - 21.30. Da er jeg egentlig lysten på å legge meg selv, og lese litt eller surfe litt og så sove.

* han er ikke vanskelig, men på kvelden når vi endelig har litt rolig tid sammen har han så mye han vil fortelle og snakke om. Alt annet går sirupstregt, og jeg ender opp med å mase og mase.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:12.