|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Flott og lekker uten å være vulgær eller over the top?Jeg har for øvrig lest D2, og lært at den første kjolen er twee, ikke pikeaktig.
|
|
|
#62 |
|
awesom
|
Sv: Flott og lekker uten å være vulgær eller over the top?
Nemlig! Jeg hadde sikkert gått rundt bare med overdel om jeg hadde hatt dine bein.
|
|
|
#63 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Flott og lekker uten å være vulgær eller over the top?Erfaringsmessig av de bildebevisene du har vist av "kokos pynter seg" så ser du drop dead gorgeous ut i pyntet versjon. Føl deg vel er evig mantra. Du har evnen i deg! *lite til hjelp"
|
|
|
#64 |
|
Har bakt søte kaker
|
Takk, snille che!
|
|
|
#65 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Må bare nikke. Jeg leste de første innleggene i tråden og ble for provosert til å svare men er sikkert hårsår på dette. Store pupper er definitivt vulgært leser jeg mellom linjene.
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett) Sist redigert av Lisa : 07-10-14 kl 01:17. |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Pauset
|
Sv: Flott og lekker uten å være vulgær eller over the top?Jeg syntes ikke den røde kjolen var vulgær i det heletatt. Jeg syntes man må vise for mye ben OG for mye kløft samtidig for at det skal tippe fullstendig. Evt vise altfor mye kløft eller ben..... |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Svada
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Enig!
|
|
|
|
#68 |
|
Har bakt søte kaker
|
Oj, beklager det, det var virkelig ikke ment sårende. Jeg tenkte meg ikke om. Jeg mener ikke at store pupper = vulgært, men som Candy skriver over her er det noen føringer for hva som går best av klær til en som har store pupper vs en som har små pupper.
|
|
|
#69 |
|
Hertuginne
|
Sv: Flott og lekker uten å være vulgær eller over the top?Dersom man kjører kort-kort skjørt (kortere enn de kjolene Mave har vist eksempler på), utringet rygg og utringet front kan man lett nærme seg vulgær. Men dersom man gjør en eller to ting med litt finesse så er man mye nærmere voksen sexy, som er noe man nesten må venne seg til å være. Hadde jeg hatt dine eller Mave sine ben og rygg tror jeg at jeg hadde gått med kort skjørt (midt på låret omtrent) og utringet rygg, og heller latt fronten være litt mer dekkende, men ikke helt nonne heller. Og så øve seg på å gå i sånt. Man trenger ikke gå helt rød paljettkjole med en gang, ta det steg for steg.
|
|
|
#70 |
|
Princess Skids and Scars
|
Jeg mener på ingen måte at store pupper er vulgært, det står ingenting mellom linjene mine. |
|
|
|
|
|
#71 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Flott og lekker uten å være vulgær eller over the top?Fin eller ikke?
|
|
|
#74 |
|
Har bakt søte kaker
|
|
|
|
#75 |
|
|
Sv: Flott og lekker uten å være vulgær eller over the top?Jeg synes fasongen er lekker, altså. Henslengt sexy, lissom. Sotede øyne, sånn halvtilfeldig håroppsett og noe fint bling i ørene, så er det i hvertfall i min bok svært innafor. |
|
|
|
|
|
#76 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Flott og lekker uten å være vulgær eller over the top?Fin og veldig in akkurat nå.
|
|
|
#77 |
|
intro
|
Ja, det er ikke feil, altså, det er ikke det jeg mener. (Jeg så for øvrig denne "konflikten" komme, og innser at jeg er svært forutsigbar på denne fronten.
|
|
|
|
#78 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Flott og lekker uten å være vulgær eller over the top?Hehe, jeg er litt enige med begge, for jeg synes både midjekjoler og slike kjoler er fine. Fordelen med slike kjoler er at jeg ikke trenger å holde inn magen hele kvelden. :smart:
|
|
|
#79 |
|
intro
|
Sv: Flott og lekker uten å være vulgær eller over the top?Det er nok noe med at jeg med mine brede hofter synes jeg ser helt forferdelig ut i alt som mangler midje, men det er jo ikke situasjonen for deg.
|
|
|
|
#80 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Flott og lekker uten å være vulgær eller over the top?Jeg synes den var kjempefin! Og jeg synes sånne kjoler fungerer best på de som er litt smale, og ikke skjuler så mye under den posete delen. Den skal jo være løs. Og så må man være litt høy, jeg er for lav til sånne kjoler.
|
|
![]() |
|
|