|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere som har hatt smarttelefonen deres en stund, hvor fornøyde er dere med den nåJeg har hatt Samsung Galaxy S5 siden i sommer og er superfornøyd. Forrige telefonen var en S4 som jeg kjøpte i fjor sommer. Den ble byttet ut fordi Frøkna trengte ny telefon, så hun bruker den nå mens jeg kjøpte ny, og jeg ser ingen grunn til at hun ikke skal kunne ha den i flere år. Samme med min. (Telefonen hun hadde, som takket for seg, var en S2 hun også overtok etter meg. Tipper den var fire år gammel, og at noe av grunne til at den ikke ville mer var noen smell den hadde fått. Herremannen sin S2 - overtatt etter faren og like gammel - lever i hvert fall i beste velgående fortsatt.)
|
|
|
#22 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2014
Hvor: Der hjertet er
![]() |
Sv: Dere som har hatt smarttelefonen deres en stund, hvor fornøyde er dere med den nåJeg har en iPhone 5s som jeg har hatt i ti måneder. Har ingen planer om å bytte den ut på lenge. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Dere som har hatt smarttelefonen deres en stund, hvor fornøyde er dere med den nå
Min er litt som din, den henger litt av og til, har merkelige hendelser innimellom og batteriet flater fort ut hvis jeg glemmer å skru av nett før jeg går ut av de jeg allerede har inne (jeg vil/kan ikke ha mobilt bredbånd (?) i abonnementet). |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Dere som har hatt smarttelefonen deres en stund, hvor fornøyde er dere med den nåFinnes det mennesker som har smart-telefon og klarer å gå tilbake til "dum-telefon" etterpå? Jeg hadde ikke klart det, bruker telefonen til så mye.
|
|
|
#25 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Dere som har hatt smarttelefonen deres en stund, hvor fornøyde er dere med den nå
Jeg vurderer å gå tilbake neste gang jeg skal ha ny tlf. Jeg er lei av dårlig batterikapasitet bl.a. Når det er sagt så er jeg ellers fornøyd med samsung galaxy s3, og satser på å ha den en stund.
|
|
|
|
#26 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Dere som har hatt smarttelefonen deres en stund, hvor fornøyde er dere med den nåJeg hadde min første iphone (iphone 4) i tre år før jeg byttet til iphone 5. Min første lever nå videre som Malins telefon, og fungerer kjempefint.
|
|
|
|
#28 |
|
stille
Hvor: Tønsberg
Sv: Dere som har hatt smarttelefonen deres en stund, hvor fornøyde er dere med den nåJeg har hatt min IPhone i halvannet år og er fornøyd.
|
|
|
#29 |
|
Hertuginne
|
Sv: Dere som har hatt smarttelefonen deres en stund, hvor fornøyde er dere med den nåMin iPhone 5 blir to år i desember og skal byttes ut om ikke lenge, rett og slett fordi jeg har klart å knuse skjermen på den. Telefonen jeg hadde før denne var en iPhone 4 og ble byttet ut etter to år fordi jeg klarte å knuse baksiden og jobben min ville heller kjøpe ny til meg enn å reparere den. Jeg kjøpte etterhvert ny bakside på ebay og fikset sånn at lillesøster kunne arve den.
|
|
|
#30 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Dere som har hatt smarttelefonen deres en stund, hvor fornøyde er dere med den nåJeg hadde Samsung Galaxy S2 i drøye to år og var veldig fornøyd med den. S4 hadde jeg bare ett år før jeg byttet, var langt mindre fornøyd.
|
|
|
#31 |
|
Lengter etter sola
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere som har hatt smarttelefonen deres en stund, hvor fornøyde er dere med den nåHadde min forrige Iphone i 3,5 år. Den virker enda, hadde bare lyst på ny. Veldig fornøyd med Iphone. Sambo sin er 4 år gammel og fremdeles i bruk.
|
|
|
|
#32 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Dere som har hatt smarttelefonen deres en stund, hvor fornøyde er dere med den nåHar min andre iPhone som er iPhone5. Jeg tør ikke engang gi et forsiktig estimat på hvor mange timer om dagen den er i bruk.
|
|
|
#33 |
|
Personlig pessimist
|
Helt enig. Jeg synes min 5S er i største laget, så jeg gruer meg til den tar kvelden og jeg må ha en 6'er. Jeg synes de er for store, og at 5S faktisk er mye finere.
|
|
|
|
#34 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Vel, siden iPhone kom første gang til Norge i 2009 (2008 hvis du hadde NetCom), så kan du neppe ha hatt dem så mye mer enn 2 år av gangen?
|
|
|
#35 |
|
Fortynnet
|
Sv: Dere som har hatt smarttelefonen deres en stund, hvor fornøyde er dere med den nåIkke veldig mye mer nei, det har du rett i. Det går jo ikke opp. Den jeg har nå er bare få uker gammel, da. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Søt og rar
|
Sv: Dere som har hatt smarttelefonen deres en stund, hvor fornøyde er dere med den nåHar hatt Samsung galaxy S3 i litt over to år. Batteritiden er crap, men det er sikkert min feil på ett eller annet plan. Har akkurat tømt den for bilder og håper på bedre tider.
|
|
|
#37 |
|
Det kan alltid bli verre.
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere som har hatt smarttelefonen deres en stund, hvor fornøyde er dere med den nåHva da 2 år?
|
|
|
#38 |
|
|
Sv: Dere som har hatt smarttelefonen deres en stund, hvor fornøyde er dere med den nåJeg har en HTC One jeg har hatt i et år, den fungerer utmerket, jeg er fortsatt veldig fornøyd. Og er en heftig telefonsliter, dette er vel det lengste jeg har hatt noen telefon. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere som har hatt smarttelefonen deres en stund, hvor fornøyde er dere med den nåJeg har IPhone 4s og har hatt den siden 4s kom, så det er jo ei stund nå. Fornøyd med det, men har likevel tenkt å slå opp med Apple etter denne.
|
|
|
#40 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() |
Sv: Dere som har hatt smarttelefonen deres en stund, hvor fornøyde er dere med den nåJeg har en iPhone 4s, har hatt denne i tre år nå. Før det hadde jeg en iPhone 3G. Er utrolig fornøyd, og jeg bruker telefonen mye i løpet av dagen. Kommer aldri til å bruke noen annen tlf enn iPhone. |
|
|
|
![]() |
|
|