|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Sånn passe sane
|
Hva slags vintertøy skal 2-klassingene ha i år?Frøkna har hatt heldress i alle år, men i år tenker jeg todelt. Tips til bra yttertøy som ikke koster skjorta? Synes f eks Pop er litt dyrt.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags vintertøy skal 2-klassingene ha i år?Her blir det Didriksons-jakke til 800 kr og så håpar eg at Skogstad-buksa frå forrige vinter passar. Viss ikkje blir det nok Didriksons-bukse også. Eg er veldig fornøgd med Didriksons både til barn og voksen!
|
|
|
#5 |
|
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags vintertøy skal 2-klassingene ha i år?Han får 2 delt. Kjøpte HH bukse på tilbud på Obs for en tid tilbake og så blir det en jakke til,han begynner å få egne meninger ang klær,så han må vel bli med ut for å handle den jakka. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Hva slags vintertøy skal 2-klassingene ha i år?Poden har Reimatec vinterdress kjøpt på tilbud i vår. Han har ikkje ytra ønske om todelt enda.
|
|
|
#8 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva slags vintertøy skal 2-klassingene ha i år?Anbefaler også Didrikson. Kjøpt nytt til min fjerdeklassing nå på XXL. Skogstad er og bra, grei pris.
|
|
|
#9 |
|
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags vintertøy skal 2-klassingene ha i år?Han vil ha hel dress, og fjorårets Isbjørndress passer også i år. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
Sv: Hva slags vintertøy skal 2-klassingene ha i år?Her vil han ha dress, hadde todelt i fjor - ble Didrikson i år. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags vintertøy skal 2-klassingene ha i år?Kappahl, og der er det 25% på yttertøy akkurat nå.
|
|
|
|
#12 |
|
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags vintertøy skal 2-klassingene ha i år?På skolen jeg jobbet hadde omtrent alle 2klassingene dress. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Hva slags vintertøy skal 2-klassingene ha i år?Begge dressene fra i fjor vinter passer. Perfekt! |
|
|
|
|
|
#14 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva slags vintertøy skal 2-klassingene ha i år?Jeg vet ikke ennå. Knerten hadde heldress i fjor som passet fra året før. I år passer den ikke, så vi må kjøpe noe nytt.
|
|
|
|
#15 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Hva slags vintertøy skal 2-klassingene ha i år?Min gutt vil helst ha heldress, så da får han det. Han har vinterjakke og -bukse i tillegg.
|
|
|
#16 |
|
bits and pieces
|
Sv: Hva slags vintertøy skal 2-klassingene ha i år?Minsten har en T2H dress som passer. En Swix dunjakke, POP vinterjakke, T2H vinterbukse og POP vinterbukse.
|
|
|
|
#17 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hva slags vintertøy skal 2-klassingene ha i år?Har kjøpt todelt dress fra QuickSilver (salg i vinter), han hadde både todelt og heldress i fjor, men brukte bare todelt så jeg gidder ikke å kjøpe heldress i år.
|
![]() |
|
|