Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Støveltørker

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-14, 10:17   #1
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Støveltørker

Det er igjen den tid på året der mine barn prøver å få svømmeknappen i enhver vanndam/bekk/elv/pytt tilgjengelig.
Vi har en Adax skotørker, men mulig sånne blir utslitt etter noen års bruk, jeg syns ikke den tørker like godt lengre og uansett holder det visst ikke med 4 rør når man har 4 par klissvåte sko/støvler daglig.
(Vi har forøvrig prøvd støvler der regnbuksene var sveisa fast, men det funket ikke av ulike årsaker.)

Så, må jeg kjøpe enda en Adax, eller finnes det andre og nyere/bedre produkter for hurtigtørking av klissvått skotøy?

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-14, 22:37   #2
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Støveltørker

Jeg fikk skotørker til jul i fjor fordi mamma mente jeg trengte det. Beste julegaven jeg gikk, mye brukt! Det er Ajax.

Gammel 09-10-14, 22:57   #3
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har denne:
http://www.elkjop.no/product/hjem-og...skotorker-st3d

Og er veldig fornøyde. Bruker den masse.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-14, 23:21   #4
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Tror det er denne jeg har

http://www.elkjop.no/product/hjem-og...kotorker-st12t

Gammel 10-10-14, 01:35   #5
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Akkurat gummiser er det mulig å gjøre noe med - kjøp Crocs gummistøvler. Tørk bare støvlene med papir eller et håndkle, bytt sokker og vips - klar for ny runde med lek De har kommet best ut i test også, disse støvlene. Superlette og deilige å gå med visst

IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-14, 09:47   #6
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Ja, de har jeg leita etter, IzziCreo, men finner de ikke i butikker noen steder. Hvor har du kjøpt de?
Minstejenta må i alle fall ha nye støvler, men jeg har nå bommet på skostørrelse så mange ganger at jeg ikke vet om jeg tør nettshoppe uten at det er nøye oppmålt såle tror jeg.

Kjøpte forøvrig en ny adax skotørker på Lefdal i går, den du viser hadde de ikke der Anne C, men denne : http://www.elkjop.no/product/hjem-og...skotorker-t12t
Stusset på forskjellen på pris og spesifikasjoner da, men måtte ha noe kjapt for å få tørka skoene uansett.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-14, 11:34   #7
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Jeg har kjøpt de på Sportamore. Der er det fri frakt og fri retur, så da er det null problem å kjøpe flere størrelser om man er usikker. Gjorde det selv til minsten

IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:53.