|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
finner ut av mye
|
Utebukser til toåringer?Regnbukser har vi, men det er jo ikke alltid det regner, ofte er det bare vått og da hadde det vært greit å ha noen bukser som tålter litt vann.
|
|
|
#2 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Utebukser til toåringer?I dag har jeg kjøpt skallbukser på PoP til 50%. De er jeg veldig fornøyd med.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Utebukser til toåringer?Til toåringer som ikke går i bhg hadde jeg ikke kjøpt noe dyrt. Kapp ahl sine liker vi godt.
|
|
|
#5 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Sv: Utebukser til toåringer?KappAhl sine er gode, har fin bevegelighet, vanntette og rimelige. De har i tillegg 25% avslag på yttertøy frem til 20.10. De heter Kaxs Proxtec. Har hatt det mye til mellomste. Minsten her har Reimatec bukse, jakke og dress, og vi er veldig fornøyde med det merket. Men de er dyrere igjen. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Utebukser til toåringer?
Finner bare disse på nettsiden.
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Sv: Utebukser til toåringer?HH sine er veldig gode, og stort sett alltid på tilbud på Coop Obs eller XXL.
|
|
|
#8 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Utebukser til toåringer?Jeg kjøpte en ganske billig en på h&m og den var bra. Men jeg husker ikke om det var noe merke. Jeg har også likt skogstad sine.
|
|
|
|
#10 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Utebukser til toåringer?Vi er mest fornøyd med POP skalltøy kjøpt til halv pris, og HH selebukser kjøpt på XXL. HH passer godt til smale barn og smekken foran beskytter genser eller fleece på varmere dager når de ikke trenger jakke.
|
|
![]() |
|
|