Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Tomgangskjøring utenfor barnehagen

Autofil Bilsnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-10-14, 21:43   #35
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv

Bamsemums sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tomgangskjøring utenfor barnehagen

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Da hadde jeg anmeldt deg. Du hadde neppe kommet noen vei med å anmelde meg for å ha skrudd av motoren din. Gjett hvilken handling jeg har minst sans for.

Folk må gjerne tomgangskjøre hvis de absolutt må for min del, men da kan de jo gjerne parkere 50-100 meter lenger unna barnehagen eller skolen. Det er mulig å ta litt hensyn selv om man har en kjip bil.

Du kan ta kommentaren min med en klype salt. Lugger ikke på noen som helst hjernerystelse, kjeft derimot ville personen fått.
Parkerte bilen så langt unna som mulig, så jeg fortsatt såg den.

Når det kommer til anmeldelse, så kan vel personen som går inn i annens bil, bli anmeldt for innbrudd? Jeg bare spørr, ikke tenkt å anmelde noen
Hva skulle du egentlig anmelde meg for? Å ha bilen stående på tomgang?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:35.