|
|||||||
| Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter! |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Dobbelt så mye enn? (?!)Jeg blir gal av denne Kiwi-reklamen, som stadig dukker opp på radioen min.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Dobbelt så mye enn? (?!)
Takk.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dobbelt så mye enn? (?!)Og så kjem det opp reklame for saltvannsspray. :knegg.
|
|
|
|
#5 |
|
Panzerekstremfeminist
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dobbelt så mye enn? (?!)Jeg tenkte på å lage en tråd om det sist gang jeg hørte den, faktisk.
|
|
|
#8 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dobbelt så mye enn? (?!)Jeg er også en av de som får spunk av den Kiwireklamen. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
intro
|
... og så er det alle som sier "Du kan velge mellom blå, gul eller grønn".
|
|
![]() |
|
|