|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Hva ville du gjort om du vant 127 millioner
Jah! Jeg hadde kjøpt en klubb! Men jeg hadde nok ikke hatt nok penger til å kjøpe klubben med stor K, da måtte summen vært 300 mill £. |
|
|
|
|
|
#82 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ville du gjort om du vant 127 millioner?Gått shoppebananas på litt interiør og kjøkkenstæsj og sånn. Og klær.
|
|
|
#83 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ville du gjort om du vant 127 millioner?Kjøpt en stor enebolig inntil marka - 15 mill Sist redigert av Cumulus : 26-10-14 kl 10:30. |
|
|
|
|
|
#84 |
|
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Hva ville du gjort om du vant 127 millioner?Jeg hadde kjøpt min egen arbeidsplass og gjennomført alle de geniale ideene jeg har som mine sjefer (dvs styre og eier - jeg er daglig leder) ikke tør sette ut i livet. :vetbest: |
|
|
|
|
|
#85 |
|
One of These Days
|
Sv: Hva ville du gjort om du vant 127 millioner?For en ubegripelig stor sum med penger. Jeg hadde vel kjøpt et hus, ny bil, reist og investert i firmaet til broren min, gitt en haug til svigerinna mi sin familie og slekt i Filippinene og støttet veldedighet der. Søsteren til eksen har også et veldedig prosjekt gående i Sør-Afrika, og jeg hadde nok gitt en god del til det også. Hadde nok gitt en god del til diverse andre veldedige formål også. Også ville jeg sørget for et par leiligheter til ungene på samme måte som Tallulah. |
|
|
|
|
|
#86 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hva ville du gjort om du vant 127 millioner?Jeg aner virkelig ikke, jeg klarer ikke fullt ut å innse hvor mye det faktisk er.
|
|
|
#87 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hva ville du gjort om du vant 127 millioner?Jeg har kjøpt leiligheter til gutta, bygd hus (problemet er at ungene naturligvis ikke vil flytte og her vil jeg ikke bygge hus. ) mannen har måttet fått garasje til å mekke, vi hadde reist, jeg har studert mer-kanskje satset på noe kreativt, kjøpt leilighet til min mor som er mer praktisk enn den hun har nå. (Garasje og leilighet i 1.etg)
|
|
|
#88 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Hva ville du gjort om du vant 127 millioner?Åååh, jeg hadde garantert blitt mer lykkelig, det hadde løst en del problemer for meg.
|
|
|
#89 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hva ville du gjort om du vant 127 millioner?Jeg ville fiksa økonomien til både meg selv og kjæresten ift lån og skit.
|
|
|
#90 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Hva ville du gjort om du vant 127 millioner?
Samme her.
|
|
|
#91 |
|
|
Sv: Hva ville du gjort om du vant 127 millioner?Jeg har ikke lyst på så mye penger, så det håper jeg aldri skjer. Aner ikke hva jeg skulle gjort med dem, ønsker meg ikke noe ekstravagant liv på noen måte.
|
|
|
|
#92 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva ville du gjort om du vant 127 millioner?Antakelig tatt permisjon for å studere mer, kjøpt hus i mur, gitt penger til barn og søsken, opprettet et firma og bygd en skole i et fattig land. Mer? Sikkert reist endel.
|
|
|
#93 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hva ville du gjort om du vant 127 millioner?Om man blir lykkeligere eller ikke avhenger vel av om man har økonomiske bekymringer, vil jeg tro. Jeg ville nok følt at jeg fikk flere bekymringer, alle valgene man må ta ifht plassering og slikt.
|
|
|
#94 |
|
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ville du gjort om du vant 127 millioner?Jeg hadde blitt gjeldfri, gjort familie gjeldfri, opprettet pensjonkonto for meg selv og for barna, jeg hadde låst penger til barnas utdannelse, hjem og andre viktige ting samt at jeg hadde satt av penger som de arvet da de nådde en viss alder (si 30). Jeg hadde bygget hus, hytte, kjøpt båt og båthus og kjøpt meg en ny crv og en mustang. Antakeligvis tatt mc lappen og kjøpt meg en harley. Jeg hadde gitt penger til velferd her i kommunen (midler til eldreomsorg, barnehage og skole), jeg hadde reist mye, tatt med meg barna verden rundt og jeg hadde tatt dem jevnlig til USA der de kunne blitt kjent med "den andre siden av slekta". |
|
|
|
|
|
#95 |
|
|
Sv: Hva ville du gjort om du vant 127 millioner?
Jeg har relativt store økonomiske bekymringer, men jeg tror ikke jeg hadde blitt lykkelig av så mye penger.Jeg hadde vært livredd for å rote dem bort, og hadde ikke turd å bruke noe som helst utover det nødvendige. Og ikke ønsker jeg meg for barnet mitt et liv i sus og dus heller.
|
|
|
|
#96 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hva ville du gjort om du vant 127 millioner?Tror jeg skulle taklet det veldig bra, og hatt et veldig bra liv uten at det nødvendigvis innebar sus og dus til enhver tid. |
|
|
|
|
|
#97 |
|
can-jur
|
Sv: Hva ville du gjort om du vant 127 millioner?Jeg hadde nok bekymret meg for om det ville skapt splid mellom oss og andre.
|
|
|
|
#98 |
|
Helt konge
|
Sv: Hva ville du gjort om du vant 127 millioner?Det hadde jeg fikset. |
|
|
|
|
|
#100 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Hva ville du gjort om du vant 127 millioner?Jeg har ikke økonomiske problemer, men har en jobb jeg ikke trives godt i og har ikke så god økonomi at jeg kan studere på heltid. Og jeg hadde reist masse, kjøpt et hus i utlandet, kanskje et liten bedrift. Jeg skulle rett og slett gjort det jeg ønsket meg her i livet, samtidig trygget ungenes framtid, gitt til familie og mannen skulle nok ha drevet med hobbyen sin på heltid.
|
![]() |
|
|