Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Sminker du deg?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Hvor ofte sminker du deg?
Hver dag 132 55,46%
Noen ganger i uken 44 18,49%
En sjelden gang 48 20,17%
Aldri 14 5,88%
Deltakere: 238. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-10-14, 22:48   #40
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sminker du deg?

Tja, det er litt frem og tilbake. Noen dager sminker jeg meg og noen dager ikke. Om jeg skal i viktige møter, eller holde kurs ogsåvidere, så sminker jeg meg, det øker selvtilliten litt.

Jeg bruker mascara, lebestift og foundation. Jeg bruker ca 3 minutter på å ta det på, tror jeg, kanskje litt mer.

Jeg synes nok at jeg ser litt mer "stelt" ut med sminke. Men jeg har selvtillit nok på eget utseendet til at jeg kan synes at jeg ser ganske bra ut uten sminke også. Det er mest det at jeg har en litt ujevn hudfarge og at jeg derfor synes at jeg blir litt penere med sminke. Ikke så mye penere at jeg gidder å gjøre det hver dag.

Blå er aktiv nå   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:01.