|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
etterpåklokest
|
![]() Hva hjelper mot røde øyne, bortsett fra søvn?Jeg har pådratt meg et heftig søvnunderskudd og toppet det med akutt døgnvillhet på andre siden av Atlanterhavet. Jeg er så blank og blodskutt i øynene at jeg ser ut som jeg har levd på en heroinbasert diett de siste ti årene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva hjelper mot røde øyne, bortsett fra søvn?
Jepps. Gå til nærmeste apotek og be om Clear Eyes eller Visine. Funker som bare det. BTDT.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hva hjelper mot røde øyne, bortsett fra søvn?Det er jo ikke spesielt sunt i lengden, men det er veldig mye brukt.
![]() |
#6 |
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva hjelper mot røde øyne, bortsett fra søvn?Clear Eyes var tillatt i Norge i en lengre periode for noen år siden, og jeg ble helt avhengig fordi det fungerer så godt. Jeg så jo så utrolig fresh ut.
![]() |
#9 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva hjelper mot røde øyne, bortsett fra søvn?Clear Eyes, ja! Men kun en gang i blandt har jeg hørt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva hjelper mot røde øyne, bortsett fra søvn?Du skulle spurt SG.
![]() |
#13 |
Snøavhengig
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva hjelper mot røde øyne, bortsett fra søvn?Clear Eyes var genialt under UKA, ja! Bra det funket Cuyahoga.
![]() |
|
|