|
|||||||
| Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Hvor gjør du av nøkkelen til skapet når du trener?Tidligere hadde jeg kodelås på treningssenter, men nå har jeg lås med nøkkel. Jeg syns det er styrete å finne et bra sted å ha nøkkelen. Noen bukser har lomme med glidelås, men alle mine har ikke det. Har jeg joggesko på meg så skjer det at jeg knyter den fast i skolissen, men det fungerer ikke med spinningskoene. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hvor gjør du av nøkkelen til skapet når du trener?Legg den i BH-en!?
|
|
|
#4 |
|
flisespikker
|
Sv: Hvor gjør du av nøkkelen til skapet når du trener?Jeg har alltid joggesko på, og knyter nøkkelen fast i skolissen. Hvis jeg ikke kunne gjøre det, hadde jeg kanskje brukt en liten nøkkelring som kunne festes ett eller annet sted i skoen eller buksen - eller BH-en, ja.
|
|
|
#5 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvor gjør du av nøkkelen til skapet når du trener?Jeg lurer på om jeg la den nedi skoen?
|
|
|
#7 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Hvor gjør du av nøkkelen til skapet når du trener?Vannflasken min har en holder/håndtak/vetikkehvajegskalkalledet formet som en slags karabinkrok, jeg trer nøkkelringen med nøkkelen på der.
|
|
|
#9 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor gjør du av nøkkelen til skapet når du trener?Jeg har den i strikk rundt vannflaska. Kjøpte et slik strikk på XXL.
|
|
|
#10 |
|
Hertuginne
|
Sv: Hvor gjør du av nøkkelen til skapet når du trener?Jeg har en drikkeflaske fra Contigo som har et rom på siden, med plass til nøkkel og adgangskort.
|
|
|
#12 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvor gjør du av nøkkelen til skapet når du trener?Jeg har et magnetarmbånd som slipper meg inn og ut av treningssenteret, samt låser/låser opp skapet.
|
|
|
#13 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor gjør du av nøkkelen til skapet når du trener?Jeg har tredd den fast i en hårstrikk som jeg har rundt drikkeflaska. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Sv: Hvor gjør du av nøkkelen til skapet når du trener?I BH'en. Der har jeg igrunn alt mulig.
|
|
|
#17 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor gjør du av nøkkelen til skapet når du trener?Jeg pleide alltid å ha den på klokka. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Hvor gjør du av nøkkelen til skapet når du trener?
Jeg og! Elsker det!
|
|
|
#19 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hvor gjør du av nøkkelen til skapet når du trener?Jeg har armbånd til ipoden min, og i det er det en liten lomme jeg kan legge nøkkelkortet til inngangsdøra/garderoben og nøkkelen til skapet i.
|
|
|
#20 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Hvor gjør du av nøkkelen til skapet når du trener?Festet i en hårstrikk, og strikken er tredd rundt drikkeflasken. |
|
|
|
![]() |
|
|