Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Netflix eller noe annet?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-10-14, 12:31   #16
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Netflix eller noe annet?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Vi er veldig fornøyd med Netflix. De har også et svært bra utvalg i barnefilm. Vi hadde HBO Nordic en periode, men sa det opp på grunn av de oppsiktsvekkende dårlige tekniske løsningene deres.

Jeg også. HBO funker ekstremt dårlig både på laptopen og på smart-tven til kjæresten. I tillegg er jo selve betjeningen helt tallentløst.

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Vi har Netflix. Skulle bare ha den gratis prøvemåneden i første omgang, men det blei så mye brukt at vi fortsatte abonnementet. Jeg liker særlig godt at det er lett å bruke og at man kan velge kun barnefilmutvalg, for det gjør det lett og trygt for ungene å ordne uten hjelp. Både treåringen og fireåringen finner fint fram sjøl, og jeg er aldri redd for at de skal komme over ting de ikke bør se. Både de og jeg ser mest serier, men det blir en og annen film innimellom også.

Jeg liker også at Netflix har Kids, men jeg skulle ønske løsningen for å aldersgradere var bedre. Jeg tenkte 4-åringen kunne få se ting som er godkjent for under 7 år, men problemet er at alt med høyere aldersgrense fortsatt er der, han får bare ikke startet det. Det kommer en popup-boks med en beskjed han ikke kan lese, og så må jeg hjelpe til likevel.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:41.