|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
har tatt seg sammen
|
![]() Overnatting i Stryn i påskaSett at man vurderer å fylle en bil med tre unger og mange sett ski for å kjøre langt på påskeferie. Stryn er ca. halveis så det passer bra for overnatting. Hva anbefaler de reisevante evt. lokalkjente?
![]() |
#2 |
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Overnatting i Stryn i påskaStryn har hotell, men vegen er kort til Hotell Alexandra i Loen. Eg hadde valgt det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Overnatting i Stryn i påskaDefinitivt Alexandra. Vi har vore der fleire gongar i påska og ungane ELSKE det!
![]() |
![]() |
#6 |
Eklektisk
|
![]() Sv: Overnatting i Stryn i påskaNå så jeg at det bare er en natt, hva er det endelige målet? (Går utifra at når en gidder å fylle en bil med ski og unger, er det for å dra et sted og være der lenger enn en natt). |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Overnatting i Stryn i påskaAlexandra er supert med unger, men det kommer jo an på hvor god tid dere har der. Jeg tror ikke jeg hadde prioritert det dersom jeg kom sent og dro tidlig. Men supert når man har tid til bading og det er gjerne barnedisco og andre show i feriene. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|