|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Audacious
|
![]() Hva er innetemperaturen hjemme hos deg?Temperaturen synker ute, og inne også... Nei, jeg har ikke verdens best isolerte hus.
![]() |
#2 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er innetemperaturen hjemme hos deg?Mannen setter ovnen på rundt 20, jeg skrur opp til 22-23.
![]() |
#3 |
søt
![]() Sv: Hva er innetemperaturen hjemme hos deg?Vi har 22 grader på oppholdsrom.
![]() |
#4 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hva er innetemperaturen hjemme hos deg?Jeg vl helst ha 28 grader og mannen vil helst ha 18 grader.
![]() |
#5 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hva er innetemperaturen hjemme hos deg?Jeg trives best når det er 21-22 grader inne. Om morgenen kan det være 18-19 og det er for kaldt for meg, selv med saueskinnstøfler og ull. Men bikker det 23-24 grader blir det for varmt, ikke behagelig det heller.
![]() |
#6 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Hva er innetemperaturen hjemme hos deg?Det står 22 grader oppe på veggen, men gulvene er knappe 20 grader, og det trekker kaldt. Vi bor i trehus fra ca 1920, har etterisolert vegger og byttet vinduer. Vi må nok også ta opp gulvene og isolere der før vi kan skru ned varmen. Vi brenner ved i ny peisovn, da stiger temperaturen fort over 25 grader.
![]() |
#8 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Hva er innetemperaturen hjemme hos deg?21-22 har vi i oppholdsrom.
![]() |
#9 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hva er innetemperaturen hjemme hos deg?Varmepumpa står på 21-22 grader, men det trekker en del i noen deler av huset, så det er ikke så varmt overalt. Vi senker temperaturen om natta, og så har vi radiatorer eller golvvarme på vinterstid. Jeg liker ikke å fryse, men blir uvel om det er for varmt, foretrekker å pakke meg inn i et pledd.
![]() |
![]() |
#10 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Hva er innetemperaturen hjemme hos deg?Ikke varmepumpe, gammelt hus, men etterisolert. Varmovn på 18 om mannen var borti sist, på 24 om jeg var der sist. Og så fyrer vi mye. Og har det godt og varmt.
![]() |
#11 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Hva er innetemperaturen hjemme hos deg?Rundt 20-22 grader når jeg kjører kun elektrisk. Når jeg fyrer i ovnen blir det lett 25-26, og det syns jeg er vidunderlig.
![]() |
![]() |
#14 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hva er innetemperaturen hjemme hos deg?Dette er fordelen med å bo i blokk. Vi har knapt varmeovnene på i det hele tatt, og går i t-skjorte inne. De under oss fyrer for oss også.
![]() |
![]() |
#15 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva er innetemperaturen hjemme hos deg?Mannen skrur all varmen opp på full spiker ca. 15. september.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Hva er innetemperaturen hjemme hos deg?Mellom 14 og 25 grader. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Hva er innetemperaturen hjemme hos deg?21-23 grader. Jeg vil ha det så varmt at jeg kan gå i vanlige klær, uten genser på eller ull under.
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye. 2008 - 2011 - 2013 Sist redigert av Myria : 07-11-14 kl 13:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
På vei
![]() Sv: Hva er innetemperaturen hjemme hos deg?Vi har rundt 20 i oppholdsrom og det passer oss utmerket. Jeg går gjerne i en ulltrøye og kanskje en ulljakke også om jeg blir litt frossen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|