Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvor finner jeg gode, tykke strømpebukser?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-14, 10:34   #1
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor finner jeg gode, tykke strømpebukser?

Jeg vet det har vært noen strømpebuksetråder før, men jeg fant ikke svar på akkurat det jeg lurer på.

Altså, jeg er på jakt etter tykke strømpebukser i enten bomull eller ull. De skal brukes til skjørt og må være litt skikkelige. De må ikke ha tendens til å vri seg rundt leggene, og i livet bør de rekke til over navelen. De må være svarte eller sotgrå. Hvor bør jeg lete?

Gammel 09-11-14, 14:14   #2
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor finner jeg gode, tykke strømpebukser?

Safa (Spar Kjøp) har noen tykke, gode i ull. Ellers bruker jeg gjerne to ullstrømpebukser fra Pierre Robert oppå hverandre (gjerne en hvor noen masker har røket underst) så blir det akkurat passe for en frossenpinne som meg.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-14, 17:50   #3
Frøken Fjong
Superaktiv

Medlem siden: Oct 2012
Frøken Fjong er litt kulFrøken Fjong er litt kul
Standard

Har omsider fått meg Spanx, som flere her inne har anbefalt i tidligere tråder, og kan bare skrive under på at de er gull! Kjøpte en som faktisk er vendbar, svart på ene sida, mørkebrun på andre - virker genialt, men spørs om den holder seg like fin på begge sidene. Uansett, dette er en variant med veldig høyt liv som holder inn og holder seg opp, akkurat det jeg ville ha Er 100 den tror jeg.

Men, ikke ull eller bomull, er noe kunststoff, men likevel tjukk. Erfaringa mi med bomull er i hvert fall at de blir fort slaskete.

Frøken Fjong er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-14, 17:55   #4
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Indiska sine er ganske bra.

Gammel 09-11-14, 18:30   #5
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk for tips, dere!

Hvor får man kjøpt disse Spanxene, da?

Gammel 11-11-14, 19:38   #6
Frøken Fjong
Superaktiv

Standard

Ebay. Såvidt jeg vet fins de ikke i norske (nett)butikker.

Gammel 11-11-14, 19:47   #7
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Standard

Ok. Jeg har aldri handlet på ebay ...

Gammel 11-11-14, 22:01   #8
Frøken Fjong
Superaktiv

Standard

Ikke vanskelig altså! Søk på det du vil kjøpe, sjekk at selger sender til Norge, og ikke minst hvor store fraktkostnadene er - det kan variere ganske mye. Selgerne er også rated etter hvor fornøyd tidligere kjøpere har vært, og da bør du se etter noen som har tilnærmet 100% tilfredshet.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:28.