Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kjør kollektivt meg midt i ******

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-05-07, 11:09   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjør kollektivt meg midt i ******

Som en motvekt kan jeg jo si at jeg er strålende fornøyd med kollektivtransporten her jeg bor. Bussen går hvert 5. minutt og hvis jeg går 3 minutter ekstra (litt mer nå som jeg er en hvalross) så når jeg 4 av t-banens 6 linjer.

Men man må altså bo sentralt på veldig få kvadratmeter hvis man skal ha et så bra kollektivtilbud.

Gammel 28-05-07, 12:57   #2
gurgle
Inhabil

gurgle sin avatar

gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Men man må altså bo sentralt på veldig få kvadratmeter hvis man skal ha et så bra kollektivtilbud.

Vi bor veldig sentralt i Oslo (10 minutter å gå ned til Karl Johan), men har ikke et spesielt godt kollektivtilbud i forhold til jobben likevel.

Gammel 28-05-07, 14:12   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av gurgle, her.

Vi bor veldig sentralt i Oslo (10 minutter å gå ned til Karl Johan), men har ikke et spesielt godt kollektivtilbud i forhold til jobben likevel.

Eh ..... vi har løst det ved å jobbe veldig sentralt også. Det kan jo godt hende at jeg ikke er like fornøyd når jobben flytter til Lysaker om et par år.

Gammel 28-05-07, 14:30   #4
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg jobber på Gardermoen, det skulle en tro var et sted man skulle komme greit til uansett hvor man bodde. Spesielt når man bor såpass nærme som jeg gjør.
Jeg har et tilbud i dag, et som er veldig bra egentlig (alt er relativt, men på landet er man ikke storforlangende)
Det som er sykt er at i disse tider hvor man egentlig skal styrke kollektivtrafikken i virkligheten gir folk et dårligere tilbud.
Eller i mitt tilfelle så kommer NSB ikke med et tilbud når de fjerner det eksisterende.
Jeg regner med at jeg ikke er alene her jeg bor som bruker toget til Gadermoen, for det er jo tross alt hovedflyplassen og toget blir brukt MYE av reisende.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:53.