|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har bakt søte kaker
|
Outlook - mase på kun de møtedeltakerne som ikke har svart?Ja, går det an? Jeg har innkalt 55 personer til infomøte og 22 stk har ikke svart. Får jeg sendt en masemelding til kun de? Eller må jeg sende til alle?
|
|
|
#2 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Outlook - mase på kun de møtedeltakerne som ikke har svart?Jeg orker ikke lette på rompen og finne frem smartkortet så jeg får sjekket at dette stemmer, men:
|
|
|
#3 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Outlook - mase på kun de møtedeltakerne som ikke har svart?Jeg sende en oppdatering med masing til alle, jeg var liksom innom alle mulige varianter uten å finne noe vettug måte å sende melding til kun de det gjaldt, men det bør jo være mulig.
|
|
|
#4 |
|
nju nja njo
|
Sv: Outlook - mase på kun de møtedeltakerne som ikke har svart?Hos meg forsvinner mailene hvis jeg svarer på møteinnkallelser så jeg pleier ikke å gjøre det.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Outlook - mase på kun de møtedeltakerne som ikke har svart?
Men møtene legger seg jo i Outlook-kalenderen med teksten fra innkallingen? Jeg er helt avhengig av svar på om folk kommer, så jeg hadde blitt koko av den løsningen.
|
|
|
|
#7 |
|
Klar
|
En del gjør det hos oss også, og jeg blir koko |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Klar
|
Men jeg er enig i at et kan være irriterende at mailen forsvinner, for noen skriver jo avhandlinger i innkallingen som kan være greit å ha søkbart for ettertiden. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Outlook - mase på kun de møtedeltakerne som ikke har svart?Du kan se hvem som har svart ja uten at de har sendt deg svar, inne på "Scheduling", husker ikke det norske menyvalget. I alle fall i O2013.
|
|
|
#11 |
|
Klar
|
Der du får opp en loddrett liste over alle som er innkalt med svart/ikke svart/takket nei? Den blir bare oppdatert hvis folk svarer med epost Tviler på at jeg har O2013 da, O2010 kanskje? |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Outlook - mase på kun de møtedeltakerne som ikke har svart?Kan sjekke nærmere på mandag, hvis du er interessert.
|
|
|
#14 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Outlook - mase på kun de møtedeltakerne som ikke har svart?Eg har en knapp som heiter noko sånn som send melding til dei som ikkje har respondert. Har for en gangs skuld ikkje med pc heim men kan sjekke på mandag.
|
|
![]() |
|
|