|
|||||||
| Autofil Bilsnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
En Som Trener
|
Kjøpe bil via privatperson på finn.no, på andre siden av landet ...Noen som har tatt sjansen på dette før?
|
|
|
#2 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjøpe bil via privatperson på finn.no, på andre siden av landet...Ville i første omgang i allefall ha forlangt forevist en NAF-test (som dere betaler) |
|
|
|
|
|
#3 |
|
can-jur
|
Sv: Kjøpe bil via privatperson på finn.no, på andre siden av landet...Jeg tenker at det kommer an på prisnivået på bilen.
|
|
|
|
#7 |
|
En Som Trener
|
Sv: Kjøpe bil via privatperson på finn.no, på andre siden av landet ...Mannen har snakket med selger i dag. Vi har så lyst på denne bilen! Er rimelig sikker på at vi ender opp med å kjøpe den om vi drar og ser på den, og gruer derfor til å kjøre hele veien hjem i hver vår bil (Jeg var gjennom en stor operasjon for 3 uker siden og føler meg fortsatt rimelig redusert og er sykemeldt). Føler meg helt vill og gal som nå har sjekket både overnatting på hotell om vi kjører bil dit, eller pris på fly om vi satser på å kjøre hjem med bilen samme dag!
|
|
|
#8 |
|
heimføing
|
Sv: Kjøpe bil via privatperson på finn.no, på andre siden av landet ...Forlange NAF-test eller sjekke servicehistorikk ved merkeverkstedet? Har du noen kjente på stedet som kan sjekke at bilen som selges er den samme som det er bilder av på Finn? (har hørt om tilfeller der folk bruker bilder fra nett, eller bilder før salgsobjektet ble skadet f.eks.). Og så ville jeg flydd eller reist med hurtigruta/-båten/bussen og satset på å kjøre ny bil hjem. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
tankefull
|
Sv: Kjøpe bil via privatperson på finn.no, på andre siden av landet ...Vi gjorde det. Fikk selger til å ta naf-test på bilen. Da den var ok, bestilte mannen flybilletter og reiste for å se på den. Bilen var fin, og så ny at det fremdeles var garanti på den. Var fornøyd med kjøpet. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
En Som Trener
|
Sv: Kjøpe bil via privatperson på finn.no, på andre siden av landet ...Vi plasserte barna hos mine foreldre, tok fly ned i dag morges, kjøpte bilen og kjørte hjem igjen på 8 timer. Førsteinntrykket er hvertfall helt strålende! Og jeg føler meg fortsatt litt vill og gal!
|
![]() |
|
|