Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Uggs til barn

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-14, 21:58   #21
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Uggs til barn

Har du sett tøflene til Ullkorga? De er vel ute av produksjon, men vi fikk tilsendt fra restelagret. De er hvertfall gode inne til vinteren.

Vi bruker våre ute til babyen. De er i ull.

Gammel 07-11-14, 22:46   #22
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Datteren min har tøfler fra Uggs, de er jo lave, men med hæl, kanskje det kan gå?

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-14, 00:12   #23
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg får ta Lillemann med på shoppingtur i morgen - først til Drammen for å se om jeg får igjen pengene for de støvlene han ikke kan bruke (eller om det blir fancy juletøy til gutta), og så får vi se om vi kjører en tur til Sandvika og/eller CC Vest på leit etter lavere type Uggs, eller evt noe annet som er funksjonelt og godt.

Har også fått tips om noen typer duntøfler man kan få kjøpt diverse steder, så jeg får kikke litt på dem og. Det viktigste er at han slipper å sitte med istappføtter, stakkar.

(Vi har rundt 22 grader varme i stua, ungen har to sett ullsokker på, resten av kroppen er god og varm, føttene er bikkjekalde. )

Gammel 08-11-14, 00:29   #24
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Hvis du googler Sheperd, ser du at de har tøfler i skinn, svensk merke, veldig gode, billigere enn Uggs.

Gammel 08-11-14, 00:33   #25
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Standard

499, Brandos.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (36,1 KB, 5 visninger)

Gammel 16-11-14, 01:55   #26
Christa
Bør lage seg en tittel selv

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Fikk du tak på noen sko til lillemann?
Var på Sten og Strøm i Oslo i dag og der hadde de i hvert fall de helt lave ugg.sen til -50%
Ingen skal fryse på føttene.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-14, 11:31   #27
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk kjøpt et par flott Uggs til Lillemann (han var ikke med, så jeg fikk løfte om at jeg kunne komme tilbake med dem om de ikke passa.)

Da jeg prøvde få på ham støvlene, ble det fort klart at det ikke nytta. Selv om jeg hadde kjøpt støvler som var et par nummer for store, var de så stive i overgang skaft/fot, og Lillemann er så spastisk i føttene nå, at det rett og slett var klin umulig å få foten på plass i støvelen - han ble stående på tå i støvleskaftet. Så da var det bare å pakke støvlene pent inn igjen og returnere dem.

Vi hadde ansvarsgruppemøte her om dagen, og der sa de at han som lager ståskall, korsett, hånd- og ankelortoser til Lillemann oså kan skaffe gode, ortopediske vinterstøvler, som gir en riktig vinkel i foten hans, uten at han trenger bruke ankelortosene i dem. Vi skal dit på tirsdag, så da skal jeg høre med ham.

Hvis ikke, blir det nok en tur til Sandvika i nær framtid.

... Sandvika Storsenter, og det er ikke 40 dager igjen til jul en gang...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:50.