Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juleplanleggingstråden 2014

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-14, 13:56   #10
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juleplanleggingstråden 2014

Synes nesten det er litt trist med de som synes barna har/får for mange bøker - men klart, noen har kanskje plassmangel eller bruker helst biblioteket. Vi bruker mye biblioteket men synes også det er stas med nye/arvede bøker til barna også. Men nå skal det sies vi har(kremt, mannen) bygd eget minibibliotek i ett rom i kjelleren også da, så vi har plass til det.

Satt å pakket inn presanger igår og tror jammen jeg er ferdig å handle alle. Det kan være noe mangler, men det finner jeg ut av når jeg har pakket ferdig og kryssa av på lista mi.

Har også begynt å handle inn småting til jul som står seg og som gjerne er på tilbud nå, så blir det ikke så dyrt på en gang i desember. Type sukat til julebrød jeg baker; 10kr nå mot ordinærpris 18kr - småpenger blir mye til slutt det også!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:33.