|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva bruker du mikroen din til? [spinnoff]
Du vet at du enkelt kan varme opp fjordland i vannbad på kokeplater?
|
|
|
#83 |
|
Glamorøs
|
Joda, det er jo bare å legge dem i det kokende vannet og hente dem opp med ei pølseklype. Eller fingrene i et hjørne slik jeg gjør. Maten vil du jo evt. brenne deg på uansett.
|
|
|
#84 |
|
|
Da skal dette testes utover i denne uken. |
|
|
|
|
|
#85 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva bruker du mikroen din til? [spinnoff]Vi har mikro på jobb, men fordland tilberedes i vannbad. Derfor har vi to induksjonsplater stående oppå kjøkkenskapene 8 mnd i året. mandag 5. januar tas disse ned, og tre dager i uka, minumum, tilbredes det fjordland til 4-6 personer fordelt på to store gryter med vann. Uten at noen brenner fingrene (jeg har ofte endt som matlager, og jeg har virkelig aldri brent noen fingre. Helt uten pølseklype, men muligens en gaffel? husker ikke.
|
|
|
#86 |
|
maler
|
Sv: Hva bruker du mikroen din til? [spinnoff]Vi varmer opp diverse og tiner diverse i den. Og lager popcorn. Og smelter smør. Nå er mikroen vår også en ekstra stekovn, det er vel den funksjonen vi bruker mest. Fantastisk å ha to stekovner.
|
|
|
#87 |
|
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva bruker du mikroen din til? [spinnoff]Tining og raske ostesmørbrød på morgenkvisten.
|
|
|
#88 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østlandet
![]() |
Sv: Hva bruker du mikroen din til? [spinnoff]Bruker den til masse, har noen geniale tupperware produkter til bruk i micro som vi bruker veldig ofte, blant annet:
|
|
|
#89 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hva bruker du mikroen din til? [spinnoff]Ingenting. Mann og barn bruker den en sjelden gang til å varme matrester eller noe, men i mine øyne brukes den alt for lite til å forsvare plassen den tar.
|
|
|
|
#90 |
|
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva bruker du mikroen din til? [spinnoff]Smelter smør,popper popcorn, og varmer restemat i den. |
|
|
|
|
|
#91 |
|
bits and pieces
|
Sv: Hva bruker du mikroen din til? [spinnoff]Har ikke micro.
|
|
|
|
#92 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østlandet
![]() |
Sv: Hva bruker du mikroen din til? [spinnoff]Popcorn og varme restemat. Ikke mye brukt...
|
|
![]() |
|
|