Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julekalender til deg selv - har du det?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-11-14, 11:06   #61
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julekalender til deg selv - har du det?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Nei, jeg syns de fleste damekalendrene jeg har sett inneholder tøys og fjas. Overprisede vareprøver. Men sjokoladekalender kunne jommen vært noe!

Enig. Jeg hadde lyst på Body Shop-kalender, helt til jeg så prisen. Over 1000 kroner (800 i Praha) er uaktuelt. Jeg droppet også Lindt-kalender fordi den kostet nesten 300 kroner. Så hos oss får alle Flax-kalendere til 100 kroner. Vi har RÅD til mer, men jeg VIL IKKE bruke så mye penger på det rett og slett. Det føles helt feil.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-14, 11:10   #62
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Min Thorntons-kalender kostet bare £10 (betalte ikke for frakt) og ble levert på døren etter få dager.

Gammel 21-11-14, 11:14   #63
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Min Thorntons-kalender kostet bare £10 (betalte ikke for frakt) og ble levert på døren etter få dager.

Ja, jeg bestilte Thorntonskalendere til hele familien (vi er seks) og en venninne, og det var en veldig behagelig pris i forhold til fjorårets Lindt-kalendere, altså.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-14, 11:15   #64
Novla
Bør lage seg en tittel selv

Novla sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Jeg har veldig lyst på adventskalender, men vet ikke helt hva det skal være. Sjokolade blir jeg fort lei, sånne med serum og neglelakk høres også noe ensformig ut, og jeg er veldig kresen på te. Finnes det andre jålekalendre enn Body Shop (som jeg har lest litt ymse om) som har litt variert innhold, mon tro?

:firstworldproblems:

Gammel 21-11-14, 11:19   #65
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Ja, jeg bestilte Thorntonskalendere til hele familien (vi er seks) og en venninne, og det var en veldig behagelig pris i forhold til fjorårets Lindt-kalendere, altså.

Enig. Jeg hadde Lindtkalender i fjor og synes ikke det var verdt pengene. Det var bare ren melkesjokolade i alle lukene (riktignok god, men litt kjedelig), så i år ser jeg fram til å kose meg med ulike sjokolader.
Egentlig står det jo på sidene at det er fra £11 og opp for frakt (rundt 200 for en god sjokoladekalender hadde vært ok det også da), men det stod 0 i frakt da jeg betale så det var jo kjempeflott.

Gammel 21-11-14, 11:40   #66
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Man kan selvsagt legge 24 gode sjokoladebiter i ei skål også da. Vurderer virkelig den løsningen.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-14, 11:43   #67
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi hadde ølkalender i fjor, det var veldig hyggelig. Jeg driver og lavkarber for tiden, så det blir ikke det i år. Av samme grunn heller ikke sjokoladekalender, men jeg vurderer en te-kalender. Eventuelt (eller i tillegg) skal vi prøve å lage en aktivitetskalender med filmer og slikt, det er en veldig hyggelig variant.

Gammel 21-11-14, 11:51   #68
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Har normalt ikke julekalender lenger - jeg syns kalendertrenden har utviklet seg til en overpriset forbrukerfest som jeg ikke er noe glad i.

Har av og til hatt en kalender fra en lokal forening - typ idrettslag, Kiwanis osv. - men da for å støtte frivillighet (slik det også hender jeg kjøper vanlig fotokalender, uten at jeg strengt tatt har bruk for kalenderen.)

kjenner en som laget tekalender - ulike teer hvor merkelappen i enden var tatt bort og erstattet med en nummerlapp.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-14, 12:04   #69
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Nille har til 10kr stk.

Rema også.

Gammel 21-11-14, 12:05   #70
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg hadde den i fjor, og den er ålreit om du er glad i melon. Det er en enorm mengde variasjoner over ulike melonsmaker.

Jeg hadde også den i fjor. Jeg syns det var for mye peppermynte smak i den. Det er 12 ulike smaker så hver smak kommer 2 ganger. Jeg kjøper den ikke igjen.

Gammel 21-11-14, 12:45   #71
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Ja, jeg har fått en med belgisk sjokolade i av mannen. Neuhaus? Ser god ut!

I fjor hadde vi en slik. Romantisk tanke, smakte høgg.

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-14, 12:51   #72
Novla
Bør lage seg en tittel selv

Novla sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Vi har også hatt en slik, Hot Lips, tror vi ga opp rundt den 8. eller noe sånt.

Gammel 21-11-14, 12:55   #73
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Novla, her.

Vi har også hatt en slik, Hot Lips, tror vi ga opp rundt den 8. eller noe sånt.

Vi kom vel også omtrent dit. Ikke ofte sjokolade blir liggende uspist i dette huset, men der gikk visst grensen. Fæle smakskombinasjoner.

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-14, 12:59   #74
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Enig. Jeg hadde lyst på Body Shop-kalender, helt til jeg så prisen. Over 1000 kroner (800 i Praha) er uaktuelt. Jeg droppet også Lindt-kalender fordi den kostet nesten 300 kroner. Så hos oss får alle Flax-kalendere til 100 kroner. Vi har RÅD til mer, men jeg VIL IKKE bruke så mye penger på det rett og slett. Det føles helt feil.

Jeg er enig i at den fra Body Shop er dyr. Jeg så den samme koster 570,- på båten til København. Halv pris er ganske mye avslag. Det sto også at gatepris i Danmark var 700,- Nordmenn er trolig for betalingsvillige.

Gammel 21-11-14, 13:31   #75
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Man kan selvsagt legge 24 gode sjokoladebiter i ei skål også da. Vurderer virkelig den løsningen.

Ja, den vil jeg sikkert klare å la stå hver dag etter å ha tatt en bit.

Gammel 21-11-14, 14:35   #76
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Da har du en heeeelt annen selvkontroll enn hva jeg besitter, i alle fall. For ikke å snakke om selvkontrollen til mitt livs lys/mannen.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-14, 13:13   #77
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Da ble det denne i dag:
Niederegger Marzipan Christmas Tree Advent Calendar

Fra:http://www.flowersbuydelivery.co.uk

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-14, 17:32   #78
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Fant ikke noe sånn fancy-sjokoladekalender til meg selv så endte opp med Dumle-kalender. :P nam. Fikk flaxkalender i posten av pappa i dag og.

Gammel 27-11-14, 10:31   #79
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg liker kombinasjonen av denne som har 24 små sjokolader:

Oh denne med 24 poser te (12 forskjellige):

:rema1000:

Gammel 27-11-14, 10:33   #80
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har kjøpt meg en stor julekalender selv i år, laget i butikken "Kathrines Quiltestue". Gleder meg til hver eneste pakke!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:11.