|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Kjent i Oslo?! Haster!!Om vi vil gå frå Holmenkollen til Nodee, kor er det best å gå og tar det lang tid?
![]() |
![]() |
#2 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Kjent i Oslo?! Haster!!Ja, det er langt. Du må gå ned hele Holmenkollveien, ned til Smestad, også videre til Majorstuen. Jeg vil tro det tar godt over en time?
![]() |
#3 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Kjent i Oslo?! Haster!!Google sier 1 time og bittelitt og gir tre ruter. Har du Google Maps?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Audacious
|
![]() Sv: Kjent i Oslo?! Haster!!Jeg har ikke gått fra Holmenkollen til byen siden jeg var russ.
![]() |
#5 |
Textrovert
|
![]() Sv: Kjent i Oslo?! Haster!!I følge Google Maps er det 6,5 km. Korteste rute (Holmenkollveien) estimert til én time og ett minutt.
![]() |
#6 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Kjent i Oslo?! Haster!!Du kommer vel ikke så lett til Frognerseterveien fra selve Holmenkollen. Det er mye hyggeligere å gå grusveiene ned, men det er ikke nødvendigvis lett å holde retningen. Hvis man lander på Slemdal, har du fort mistet 15 min til.
![]() |
#7 |
Ferdiglada
![]() Sv: Kjent i Oslo?! Haster!!Takk! Det var omtrent det eg regna med men mr.sporty her meinte der var rett nedi her og cirka en halvtime
![]() |
![]() |
#8 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Kjent i Oslo?! Haster!!Last Ruter App du for helgen. Da ser du tiden det tar å reise kollektivt og kart. Nyt middagen, crispy duck?
![]() |
#10 |
Ferdiglada
![]() Sv: Kjent i Oslo?! Haster!!
Eg tar jo ikkje kollektivt om eg ikkje må.... Men denne gangen gjorde vi det. Rusla nedover og hadde en fantastisk matopplevelse med blant anna crispy duck
Har trakka en god og lang tur i marka også, og rusla oppover Kirkeveien før vi praia en taxi. Oslo altså!
![]() |
![]() |
|
|