Sv: Vi har blitt utsatt for nettmobbing og dritt :/
For en utrolig kjip opplevelse, magica!
Jeg håper virkelig det blir en skikkelig oppvask. Jeg lurer på om barna hadde sagt dette ansikt til ansikt til en voksen?
Jeg har opplevd nå at datteren til en annen mamma på skolen har begynt å følge meg. Hun er litt eldre enn min sønn, og de har egentlig ingen relasjon utover at de spilte i korps sammen en gang. Jeg tror hun er en grei jente altså, men da har etiske problemstillinger som: hva kan sønnen min få gjennomgå av bilder jeg legger ut? Om jeg legger ut bilde av ham, kan han bli mobbet for det? Osv, dukket opp. Nå skal det påpekes at jeg aldri legger ut bilder av ham uten hans godkjenning, og heller ikke bilder han ikke kan forstå konsekvensen av. Men hvor mye må jeg sensurere mitt eget utrykk for at det skal være "innafor" hos en nådeløs tenåringsgenerasjon?
Opprinnelig lagt inn av Ine, her.
Mer mobbing som ikke er offentlig, mener du?
Sikkert, men hvis man ikke legger ut noe offentlig og godkjenner følgere kan man jo unngå slik anonym mobbing ihvertfall.
Ikke for å kritisere HI, jeg skjønner at dette er en veldig kjip situasjon, men jeg skjønner ikke hvorfor man legger ut bilde av babyer offentlig.
Jeg syns dette er en unødvendig kommentar i denne tråden, og er enig med Stompas sammenlikning.