Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Pigg eller ikke?

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-14, 19:41   #21
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pigg eller ikke?

Jeg har kjørt uten pigger siden 1997, nittitallet ja. . Har ikke savnet det andre ganger enn på nullføre ved Aurefjorden i januar og en og annen kneike rett før skiheisen. Peugeoten vår hadde fin snøkjøringsfunksjon, og BMV stv fem serie hadde elektronikk som overstyret alt. Volvo v60 som jeg kjører nå, er litt lett i baken, men det går fint med øving.

Gammel 28-11-14, 04:08   #22
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv

Pegasus sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Var vant til pigg nordpå, men gikk noe motvillig med på å prøve piggfritt da jeg flyttet til østlandet. Men her kan da jammen være glatt nok her i sør også, så etter flere ekle episoder på isete veier, har jeg gått tilbake til pigg. Og føler meg mye tryggere med det.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-14, 10:40   #23
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Det ble pigg her også. Har ikke akkurat hatt bruk for det så langt, da. Men i dag var det glatt.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:52.