|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
finner ut av mye
|
![]() Har du drømt noe artig?Jeg drømte mye rart i natt, men husket fint lite da jeg våknet. Men en ting husker jeg veldig godt, og det er melkefri ost laget av kolerabakterier og L-Glutamin.
![]() |
#3 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du drømt noe artig?Jeg husker de fleste drømmene mine akkurat når jeg våkner og kan gjerne ligge noen minutter og tenke over dem, men glemmer dem så fort. Akkurat nå kan jeg bare komme på to rare drømmer. Den ene er gammel, kanskje 12-13 år siden jeg drømte den. Jeg hadde vært på handletur og kom gående mot bussholdeplassen med handleposer i begge hendene. Så setter jeg dem fra meg for å gå og sjekke noe, og når jeg kommer tilbake står det to jenter og roter i posene mine. Jeg blir helt rabiat og skal ta igjen, så jeg setter neglene i hodet på den ene jenta. Akkurat da våkner jeg av at den stakkars mannen min hyler ut. Drømmen var visst mer livaktig enn jeg trodde.
![]() |
#4 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Har du drømt noe artig?Fødegryte!
![]() |
#5 |
Tankefull
|
![]() Sv: Har du drømt noe artig?Det er en drøm jeg aldri kommer til å glemme. Drømte den da jeg var 18-19 år.
![]() |
#6 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du drømt noe artig?Ja, i natt drømte jeg noe fascinerende!
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: Har du drømt noe artig?Første gangen jeg var gravid hadde jeg en drektig katt samtidig (dog ikke like lenge
![]() |
#8 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Har du drømt noe artig?Jeg har en meget aktiv hjerne om natten. Våkner i blant sliten og vet ikke hva som er virkelig og hva jeg har drømt. Det er helt utrolig. En gang våknet jeg rasende på min daværende kjæreste som hadde helt ketchup på kjolen min på bursdagen min. Jeg slo til han med det samme jeg våknet og skjelte han ut... Vel ikke hadde han sølt og ikke var det bursdagen min.
![]() |
#9 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Har du drømt noe artig?
Nå lo jeg!
![]() |
#10 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du drømt noe artig?Vil ikke kalle det artig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Har du drømt noe artig?
Jeg drømte en gang at jeg hadde fått i oppdrag å teste leketøy for voksne ...
![]() |
#12 |
Klar
|
![]() Sv: Har du drømt noe artig?Jeg pleier ikke å huske drømmene mine, men akkurat i dag ble jeg vekket i akkurat riktig tid og det er sikkert derfor jeg husker den. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|