Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juleplanleggingstråden 2014

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-12-14, 09:13   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juleplanleggingstråden 2014

Jeg funderer og grubler (fortsatt) på hva julenissen skal gi alle sammen.

Etter litt fram og tilbake og noen kom likevel og andre kommer ikke likevel og bla, bla, bla, så blir vi 5 voksne, 3 ungdommer og 1 barn på julaften.

Barnet er greit. Han får noe fra ønskelisten sin. Jeg har veldig lyst til å komme på noe morsomt til ungdommene, men om jeg ikke kommer på noe, så blir det gavekort på kino eller kjøpesenter.
Hva er netttrendene for tiden? Hva er sesongens meme? Hva er kult i snart voksen-verden? (16-17 åringer)

Men hva skal de voksne få?
Det er bare snakk om en liten gave. Ingen dyre saker.
Maks 100 kroner.
Sjokolade, julekule, kaffe er gitt tidligere år.

Gammel 08-12-14, 14:24   #2
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Etter litt fram og tilbake og noen kom likevel og andre kommer ikke likevel og bla, bla, bla, så blir vi 5 voksne, 3 ungdommer og 1 barn på julaften.

Barnet er greit. Han får noe fra ønskelisten sin. Jeg har veldig lyst til å komme på noe morsomt til ungdommene, men om jeg ikke kommer på noe, så blir det gavekort på kino eller kjøpesenter.
Hva er netttrendene for tiden? Hva er sesongens meme? Hva er kult i snart voksen-verden? (16-17 åringer)

Maks 100 kroner.

Jeg er ikke ferdig med nissegavene, men her er det jeg har tenkt ut så langt - mest tøysegaver, da:

Bror og tante med ManU-dilla: Manchester United Annual (Englands svar på julehefter - de har de med allverdens temaer til en billig penge på Amazon): http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_...15%2Caps%2C208

Pappa: To store sjokoladeplater (Freia)

Kusine: Tegneseriebok (cyanide and happiness)

Meg selv: Ullsokker (fordi det har jeg lyst på)

Ungene pleier å få "hovedgaven" fra nissen, og en liten ekstragave fra oss, så de trenger jeg ikke tenke på. Så da trenger jeg bare finne på til mannen, svigerinnen og mamma. Jeg vil kjøpe juleunderbukse til mannen, men jeg vet ikke om det finnes eller jeg har drømt det.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-14, 14:38   #3
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Maks 100 kroner.

Jeg har gitt en kalender til onkel og tante, som koster 100 kr (brannmannkalender - mot kreft), og en til og fra lappe jeg har kjøpt som dekker en middag, fra http://bymisjon-glede.no

Vinflaske kan vel også være et alternativ?
Eller noe julepynt/engler (Nille har faktisk mye fint der).

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:23.