Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Sekk til fjellturer

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-14, 09:41   #24
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv

Bamsemums sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sekk til fjellturer

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Denne tråden hadde jeg glemt, men kan jo oppdatere hva jeg endte opp med.

Det ble en Bergans Rondane 46 l og den var kjempegod.

Pakket mer enn jeg trengte for en dagstur første gang jeg prøvde den, og da jeg løftet den tenkte jeg at "søren, dette blir tungt. ". Og var jo noe skeptisk, siden jeg knapt nok har har hatt skikkelig tursekk på ryggen i voksen alder og slett ikke siden jeg opererte ryggen for et par år siden.

Vel, vel....fikk sekken på ryggen og der satt den som støpt. Gikk i 7 timer og merket ingenting til ryggvondt eller annet.

Men fant ut at jeg ønsket meg en mindre sekk for kortere turer (som jeg også kunne klart meg med første turen) og kjøpte en Osprey Sirrus 26 l som også var veldig god.

Så får vi se neste vår/sommer om jeg også trenger en større sekk, siden jeg har investert i et telt. Blir vel trangt i 46 literen for telt, sovepose, stormkjøkken osv...

Så bra!
Fortsatt storfornøyd med min Bergans Glitterting. Siden du er så fornøyd med passformen til Bergans sekken du har nå, er kanskje det en grei oppgradering? Fantastisk bæresystem på disse sekkene. Lever godt med kroppen
Eneste jeg savner er noen lommer på magebeltet.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:22.