|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvor gjør dere av overnattingsgjester?Jeg har fått sovesofa av Fabelaktig :-D
|
|
|
#62 |
|
Fornøyd
|
Sv: Hvor gjør dere av overnattingsgjester?
Jeg har ved to ulike anledninger, og på to ulike oppblåsbare madrasser, opplevd at lufta har gått ut av madrassen mens jeg sov. Så sjekk at madrassen holder på lufta hele natten før gjestene kommer.
|
|
|
#64 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har i allefall ingen skrupler med å ta imot en brukt sovesofa bare den er ren og uten røyklukt. |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor gjør dere av overnattingsgjester?Så bra å ha en egen sengelanger |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor gjør dere av overnattingsgjester?Eg blir så imponert over dokke som overnatte overalt og har overnattingsgjestar! Einaste som har sove hos meg er Nessie (
|
|
|
|
#68 |
|
Guardian of the galaxy
|
Jeg har aldri middagsgjester, eller overnattingsgjester, eller kaffebesøk, eller noe. Bare fra lille julaften til 1. juledag.
|
|
|
#69 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvor gjør dere av overnattingsgjester?Du er fin du, Kirsebær!
|
|
|
|
#70 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvor gjør dere av overnattingsgjester?Vi har overnattingsgjester sikkert et par titalls ganger i året. Både mine og mannens foreldre bor utenbys, han har to søstre som er her i blant med familiene sine, jeg har venner som overnatter når de er i byen, og siden vi har god plass har jeg også gjerne tilbudt at folk som skal være i byen og besøke mange (noen slektninger som bodde her før, for eksempel), at de kan bo hos oss og ha det som utgangspunktet for besøket.
|
|
|
#71 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Hvor gjør dere av overnattingsgjester?Vi har ikke overnattingsgjester så ofte. I jula liker jeg at de som ønsker det kan overnatte. Da kan alle få det de vil drikke og vi har felles frokost første juledag. Hos oss overnatter familien som bor i samme by i jula, aldri ellers.
|
|
|
#72 |
|
Personlig pessimist
|
Det er ikke mange jeg overnatter hos. Frivillig. Jeg tror det begrenser seg til hos svigermor og tre-fire vennepar. Vi er ofte i en by hvor vi har slektninger som nok gjerne hadde tatt oss i hus, men vi bor alltid, alltid, på hotell.
|
|
![]() |
|
|