Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvor gjør dere av overnattingsgjester?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-14, 23:59   #61
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor gjør dere av overnattingsgjester?

Jeg har fått sovesofa av Fabelaktig :-D
Spent på om vi får den opp på loftet, for slike sofaer pleier å veie veldig mye.

Men det var skikkelig stas, altså. Fabelaktig har tidligere gitt bort senger til meg, så hun er nå offisielt min senge-langer.

Gammel 11-12-14, 00:51   #62
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Voksen 2 og ungdom 2 på oppblåsbar madrass (med pledd for isolasjon, har jeg skjønt )

Jeg har ved to ulike anledninger, og på to ulike oppblåsbare madrasser, opplevd at lufta har gått ut av madrassen mens jeg sov. Så sjekk at madrassen holder på lufta hele natten før gjestene kommer.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-14, 00:53   #63
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Lese hele tråden først, ja.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-14, 01:05   #64
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Hvis noen gir bort en sovesofa på finn, er det helt fyfy å ta i mot den?

Jeg mangler den der sperren for hva som er ekkelt og slikt, og jeg ser at mange ikke vil bruke madrasser som andre har brukt og slikt. Gjelder det samme med sovesofa?

Jeg har i allefall ingen skrupler med å ta imot en brukt sovesofa bare den er ren og uten røyklukt.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-14, 01:13   #65
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så bra å ha en egen sengelanger!!

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-14, 01:37   #66
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gjenbruk!

Gammel 11-12-14, 09:45   #67
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg blir så imponert over dokke som overnatte overalt og har overnattingsgjestar! Einaste som har sove hos meg er Nessie ( ) og då var ikkje ungane heime så då gjekk det fint. Eg overnatte ikkje hos andre privat med mindre det er av ekstrem nødvendighet og hotell er type ti mil unna.

Gammel 11-12-14, 10:02   #68
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Eg blir så imponert over dokke som overnatte overalt og har overnattingsgjestar! Einaste som har sove hos meg er Nessie ( ) og då var ikkje ungane heime så då gjekk det fint. Eg overnatte ikkje hos andre privat med mindre det er av ekstrem nødvendighet og hotell er type ti mil unna.

Jeg har aldri middagsgjester, eller overnattingsgjester, eller kaffebesøk, eller noe. Bare fra lille julaften til 1. juledag.

Jeg er ingen typisk vertinne, og jeg blir stressa av besøk fordi jeg føler at jeg ikke har et fint nok/rent nok/bra nok hjem.
Men i jula driter jeg i det og vil at alle skal være hos meg hele tiden.

Gammel 11-12-14, 10:05   #69
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du er fin du, Kirsebær!

Eg har gjerne middagsgjestar og kaffigjestar men foretrekke at dei ikkje overnatte.

Gammel 11-12-14, 10:30   #70
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har overnattingsgjester sikkert et par titalls ganger i året. Både mine og mannens foreldre bor utenbys, han har to søstre som er her i blant med familiene sine, jeg har venner som overnatter når de er i byen, og siden vi har god plass har jeg også gjerne tilbudt at folk som skal være i byen og besøke mange (noen slektninger som bodde her før, for eksempel), at de kan bo hos oss og ha det som utgangspunktet for besøket.

Jeg liker besøk.

Gammel 11-12-14, 10:33   #71
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Vi har ikke overnattingsgjester så ofte. I jula liker jeg at de som ønsker det kan overnatte. Da kan alle få det de vil drikke og vi har felles frokost første juledag. Hos oss overnatter familien som bor i samme by i jula, aldri ellers.

Gammel 11-12-14, 10:38   #72
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Det er ikke mange jeg overnatter hos. Frivillig. Jeg tror det begrenser seg til hos svigermor og tre-fire vennepar. Vi er ofte i en by hvor vi har slektninger som nok gjerne hadde tatt oss i hus, men vi bor alltid, alltid, på hotell.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:18.