|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: DVD-kopi av Piratene 3 ute på TDHvis du lover å opprettholde en ratio på 1, så ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: DVD-kopi av Piratene 3 ute på TD
Ja det var ikke mye å skryte av ...
![]() |
#23 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: DVD-kopi av Piratene 3 ute på TDJeg syntes og 2'ern var drepende kjedelig, orket ikke se hele engang. Skal gi den en sjanse til nå før jeg ser 3'ern. Likte godt den første. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Skrekkøgle
|
Ja, jeg vet det, men jeg har jo en mening om filmer fordet. Jeg sovnet jo ikke fordi LOTR var kjedelig, jeg sovnet jo fordi jeg var sliten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Free Toy Inside!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: DVD-kopi av Piratene 3 ute på TDeneste versjonen jeg har funnet hittil er en TS versjon, og det gidder jeg hverken bruke tid eller båndbredde på
![]() |
#27 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: DVD-kopi av Piratene 3 ute på TDVi laster ned nå og det ser ut til å være en DVD screener. Det er den beryktede Axxo som har lagt den ut. Det lover jo bra. Og der viste det seg at mannen har lastet ned film nummer to.
Sist redigert av AprilRyan : 28-05-07 kl 19:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: DVD-kopi av Piratene 3 ute på TDhttp://www.torrent-damage.net/details.php?id=27283
![]() |
#29 |
Skrekkøgle
|
![]() Sv: DVD-kopi av Piratene 3 ute på TDTorrentDamage er vist åpen for registrering nå... |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Hvor: oppi der :peker:
![]() Sv: DVD-kopi av Piratene 3 ute på TDNå fikk jeg lyst til å laste den ned også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: DVD-kopi av Piratene 3 ute på TDGlem det, jeg bare roter. Dette er den forrige.
![]() |
#32 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: DVD-kopi av Piratene 3 ute på TDDead man's chest? Ja, for den så jeg lå ute i DVD-rip, men ikke 3'ern. Rotehue. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er helt dum på dette området. Men hva var det folk ikke sendte? Og hva er TD? |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Plæstic pusher
![]() ![]() |
![]() Sv: DVD-kopi av Piratene 3 ute på TDJeg er også drittsur på de jeg har delt ut invites til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Nymotens gammeldags
TD = www.torrent-damage.net, ei nedlastingsside kun for medlemmer. For å kunne være medlem der må man bli invitert av andre medlemmer, og man må seede (dele) det man laster ned slik at ratioen (står rett under nicket på den siden) hele tiden er på minst 1. Går den under, får du "trusler" om utkastelse, iallfall på de fleste andre lignende sider. Sitron delte ut en god del invitasjoner her på forumet for en stund siden, folk som tok imot LOVET å seede nok, men kun 1-2 stykker gjorde det. Forkastelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Nymotens gammeldags
Den har kommet ALLE plasser, men kun i TS-versjon, altså filmet på kino, slik at kvaliteten ikke er så bra. DVD-rip kommer ikke før filmen kommer ut på dvd. Jeg venter heller på god brukbar kvalitet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: DVD-kopi av Piratene 3 ute på TDIom at den jeg lastet ned spesifiserte at det var kommet to andre releases, men at deres var den eneste gode, så tenkte jeg meg ikke helt om.
![]() |
#39 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: DVD-kopi av Piratene 3 ute på TDEnig. Jeg ga nylig tilbake inviten til personen jeg fikk den av (en annen torrentside) fordi jeg ikke var helt fornøyd med siden og det var vanskelig å seede nok der (svensk side, alle hadde jo superlinjer!). Jeg meldte meg ut og ga tilbake inviten, vet ikke om det går alle steder. Da slapp han å bli stilt i et dårlig lys ved at jeg ble kastet ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Frøken
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: DVD-kopi av Piratene 3 ute på TDÆsj... der er jo ikke jeg medlem.
![]() |
|
|