Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Godlukt på badet/toalettet

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-12-14, 12:48   #21
Høst
Ad astra

Høst sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 339
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Godlukt på badet/toalettet

Dobbelt så godt argument altså

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-14, 13:28   #22
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

En anna ting som hjelpe er faktisk å ha sånn rens som du feste på innsida av doskåla. Då blir det frigjort kvar gong nokon skylle ned.

Eller det sånn en i ei PK-verd ikkje gjer?

Husk at alt sånt kan falle ned i skålen og tette til rørene.

Hilsen rørleggerfruen.

Gammel 11-12-14, 13:29   #23
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I hine, hårde dager var det jo poppis med slike duftkrukker. Det finnes fortsatt olje både på kremmerhuset og på indiska, men om krukkene finnes lenger, vites ei.

Dra en tur på kremmerhuset. Der har de ymse.

Gammel 11-12-14, 13:33   #24
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Hilsen rørleggerfruen.

Bruk slike, de sitter fast og er uten beholder.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-14, 13:34   #25
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Hilsen rørleggerfruen.

Vi har en sånn greie som man bare "limer fast" på kanten nedi doen, den er bare gele, ikke noe plastgreier som kan falle ned. Den lukter ikke så mye da. Husker ikke hva den heter, men kjøpt på vanlig matbutikk. Det er en sånn "patron" man dytter på, så sitter det igjen en klump med gele på kanten.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-14, 13:34   #26
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Der,ja. Sånn som Kokos har!

Gammel 11-12-14, 13:36   #27
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men sånne toalettgreier lukter ikke så godt... De lukter kjemisk og som toalettene på kjøpesenter. Når de er nyvaskede.

Gammel 11-12-14, 13:38   #28
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Innlegget mitt forsvant.

Men ja, det Niobe sier. Den gel-greia lukter ikke godt nok. Den lukter do-lukt, på et vis.

Jeg tror jeg ender med duftlys i kurv.

Gammel 11-12-14, 14:09   #29
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Innlegget mitt forsvant.

Men ja, det Niobe sier. Den gel-greia lukter ikke godt nok. Den lukter do-lukt, på et vis.

Jeg tror jeg ender med duftlys i kurv.

Neida, den grønne med lime lukter ikke do (på hverken den ene eller den andre måten). (Den lukter ikke lime heller, men det er en annen sak. Bare godt og friskt!)

Jeg er ikke en duftlys/potpourri/røkelse-person, men vi har en do som ikke skyller ned så godt, hvor det blir lukt uansett hvor rent det er. Så noe måtte jeg ty til. Vi slet med den vanvittig syntetiske blå gel-greia, og var svært takknemlig da lime-varianten kom i butikken.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-14, 14:16   #30
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Jeg har en spray, et godt stykke opp på veggen slik at småunger ikke går bananas. Den lukter ikke eeeeeeegentlig godt da.

Gammel 11-12-14, 14:40   #31
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Luktpinnene fra Kremmehuset er ikke så gale, og du kan regulerer styrken på lukta med antall pinner! Har det både i kjellerstua (fjortiser) og i gangen utenfor do. Kan ikke ha ting oppi do, kattene drikker der om lokket står oppe.

Gammel 11-12-14, 14:42   #32
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Bruk slike, de sitter fast og er uten beholder.

Vi bruker også slike, og de lukter ganske ok. Tror vi foretrekker den blå.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-14, 16:05   #33
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes egentlig at alle do-luktene lukter litt som disse:

https://encrypted-tbn1.gstatic.com/i...v04NlA8ekGDapN

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-14, 16:06   #34
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Jeg synes egentlig at alle do-luktene lukter litt som disse:

https://encrypted-tbn1.gstatic.com/i...v04NlA8ekGDapN

Ja! Heng opp en sånn på do! Det er jo jul og greier. Dojuletre!

Gammel 17-12-14, 23:23   #35
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Jeg har en slik på gjestebadet mitt:
http://kremmerhuset.no/node/2094?ref=135

Den duften jeg har er riktignok "Chai tea", men den er dessverre gått ut av produksjon. De har flere forskjellige dufter, så det skulle være mulig å finne en duft man liker.
Det følger med 8 pinner til å stikke ned i oljen, men jeg synes det holder lenge å bruke 4 av dem. Hvis jeg bruker flere synes jeg det blir for sterk lukt. Nå er det et sånt diskret, behagelig hint av godlukt der inne, som jeg synes fungerer bra.

Gammel 18-12-14, 23:00   #36
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

Wunderbaum.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-14, 06:25   #37
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av scilla, her.

Wunderbaum.

Dah, det tipset er 11. desember.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-14, 07:31   #38
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte masse forskjellige telys med lukt på IKEA.
Badet/toalettet skal supervaskes i helga, og da setter jeg ut kurver med lys også. Satser på at den sterkeste "nylukta" har roet seg til julaften da.

Gammel 19-12-14, 07:33   #39
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Jeg valgte luktblandingen vanilje, eple og jul.

Gammel 19-12-14, 08:26   #40
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Jul, du? Duften av ribbe, pinnekjøtt, gløgg, kanel og nelikspiker i appelsin?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:17.