Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Enkle julekaker/småkaker med margarin?

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-12-14, 18:09   #32
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkle julekaker/ småkaker med margarin?

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Når Dixie stadig fremhever at ingen kjenner forskjell på "vanlige" retter kontra retter med erstaningene hun bruker tror jeg hun undervurderer gjestene sine.

DET har jeg ikke sagt, jeg har sagt at "erstatningene" ofte er skremmende like ekte vare og at gjester har trodd det var ekte (for det har faktisk skjedd), men dette avhenger jo av produktet. Jeg undervurderer ikke folk, jeg hører på meningene deres, og jeg har de siste 4 årene jobbet intenst med å veganisere alle mine favorittretter så de ligner mest mulig på de opprinnelige rettene, rett og slett fordi jeg har hatt lyst til det og det har blitt en brennende interesse. Så jeg tror jeg vet hva jeg snakker om når jeg tross alt har prøvd de fleste produktene på markedet, blogger om det og har reist rundt i verden for å smake på disse varene (og blogget om det). De har tatt blindtester på blant annet et produkt som heter Beyond chicken, som snart kommer hit til lands, der til og med kokker ikke klarte å skille dette fra vanlig kylling. Men klart det finnes produkter som smaker hoppetau og juletrepynt, det vet da jeg og. Det er nettopp derfor jeg synes dette er så spennende, det å finne ut hva som blir mest likt, og jeg prøver det hele tiden ut på gjester og på folk som ikke vet at jeg er veganer og at maten er vegansk. Noen ganger klarer folk å kjenne det, men kult mange ganger tror de det er ekte vare.

Det er en annen diskusjon, men siden du dro det opp måtte jeg jo svare.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:48.