Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

[NRK-anbefaling] Glade jul

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-12-14, 22:45   #1
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: [nrk anbefaling] Glade jul

Nydelig. Barna som var så takknemlige og skjønne. Men fikk vondt langt inn i magen av den eldre dama. Glad hun hvertfall fikk hjemmesykepleien på besøk.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-14, 22:46   #2
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Nydelig. Barna som var så takknemlige og skjønne. Men fikk vondt langt inn i magen av den eldre dama. Glad hun hvertfall fikk hjemmesykepleien på besøk.

Ja. guriland. Også hang kjolen fremme og tur ut ble avlyst.... De barna fikk jeg lyst til å adoptere, de var jo så nydelige at jeg kunne spist dem opp!

Gammel 20-12-14, 22:55   #3
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Ja. guriland. Også hang kjolen fremme og tur ut ble avlyst.... De barna fikk jeg lyst til å adoptere, de var jo så nydelige at jeg kunne spist dem opp!

Samme her! De barne var bare helt fantastiske. Mannen lo så han nesten datt over ende av "så trykker de haren inn mellom Jesus' oppstandelse, og en fyr med rød lue og sekk trykker de inn på Jesus' fødselsdag."
Den eldre damen viste en hjerteskjærende ensomhet, og jeg måtte tørke mange tårer i tanken på henne.

Et utrolig fint program til ettertenksomhet. Og de barna der kommer jeg rett og slett ikke over.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:52.