Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Plutselig skjønner jeg hvorfor folk har sånne fordommer mot NAV

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-12-14, 17:53   #31
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Plutselig skjønner jeg hvorfor folk har sånne fordommer mot NAV

Jeg skjønner godt at det føles meningsløst forholde seg til et system som virker så ustabilt, men som på alle andre arbeidsplasser, så er det varierende faglig kompetanse og velvilje blant de ansatte. Sosial kompetanse er også en verdifull egenskap å ha med seg i ryggsekken. NAV er et komplisert system. og jeg prøver å skille snørr og bart når jeg ikke får svarene jeg ønsker. Kanskje fordi jeg jobber i en etat som ikke rent sjelden også helt sikkert oppfattes som firkantet og lite smidig.. At det må være begrensinger på hvilke diagnoser som utløser offentlig støtte, og at det ikke kan være opp til legene å bestemme hva HELFO skal dekke av behandling, synes jeg er helt opplagt.

NAV er egentlig fantastisk, og andre land kan bare drømme om rettighetene og velferden som ligger i å ha et NAV å forholde seg til. Så får vi kanskje å prøve å ta ballen og ikke mannen. Det kan søren meg ikke være lett å jobbe der.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:06.