|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#31 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Plutselig skjønner jeg hvorfor folk har sånne fordommer mot NAVJeg skjønner godt at det føles meningsløst forholde seg til et system som virker så ustabilt, men som på alle andre arbeidsplasser, så er det varierende faglig kompetanse og velvilje blant de ansatte. Sosial kompetanse er også en verdifull egenskap å ha med seg i ryggsekken. NAV er et komplisert system. og jeg prøver å skille snørr og bart når jeg ikke får svarene jeg ønsker. Kanskje fordi jeg jobber i en etat som ikke rent sjelden også helt sikkert oppfattes som firkantet og lite smidig.. At det må være begrensinger på hvilke diagnoser som utløser offentlig støtte, og at det ikke kan være opp til legene å bestemme hva HELFO skal dekke av behandling, synes jeg er helt opplagt.
|
|
|